Skip to main content

Mai multe televiziuni din SUA au închis un site care difuza ilegal programe TV

 

FilmonMai multe televiziuni din Statele Unite au câştigat o bătălie importantă în instanţă, un judecător federal luând decizia să închidă temporar un serviciu de televiziune online până când un alt proces va rezolva definitiv această problemă, scrie Reuters.

Publicitate

FilmOn permite utilizatorilor să urmărească live programele mai multor televiziuni locale şi naţionale.

Twenty-First Century Fox Inc, Walt Disney Co's ABC şi alte reţele de televiziune au dat în judecată FilmOn, în luna mai, susţinând că serviciul nu plăteşte nicio taxă pentru drepturile de difuzare ale conţinutului disponibil pe site.

“Reţelele de televiziune au toate şansele să câştige definitiv această speţă în care FilmOn este acuzat că încalcă drepturile de copyright asupra programelor TV”, a spus judecătorul Rosemary Collyer din Washington, D.C.

Acest caz este urmărit cu interes de industria de televiziune din Statele Unite ale Americii pentru că servicii precum FilmOn sunt o ameninţare la modelul de televiziune tradiţional.

Marile reţele de televiziune văd aceste site-uri pe ca pe ameninţări la adresa taxelor impuse pentru abonamentele online şi la adresa capacităţii de a genera venituri din publicitate.

FilmOn a fost dat în judecată şi în California de câteva reţele de televiziune, printre care CBS Corp şi Comcast Corp's NBC.

A more prominent television streaming service, Barry Diller's IAC-backed Aereo Inc, is being sued in New York.

Fox a fost "încântat, dar nu surprins" că instanţa de la Washington a dat această sentinţă şi speră că această decizie "va descuraja alte servicii ilegale de la încercarea de a ne fura conţinutul", a declarat purtătorul de cuvânt al Fox - Scott Grogin.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus