Skip to main content

Strategia BBC: investiţii în conţinut de 200 de milioande de lire sterline pe an

 

bbc-ww-logoMajorarea investiţiilor în conţinut premium, lansarea a trei propuneri de brand-uri noi şi un accent mai mare pus pe inovaţia digitală, sunt trei dintre principalele direcţii din noua strategie de dezvoltare a BBC Worldwide, prezentată de Tim Davie, CEO BBC Worldwide.

Publicitate

"A venit timpul pentru o schimbare majoră care să evidenţieze dezvoltarea rapidă de pe pieţele noastre. În special, vom investi mai mult în conţinutul unic care ne dă energie în tot ceea ce facem, arătând publicului din întreaga lume adevăratul potenţial al brand-ului BBC", a declarat Tim Davie.

200 de milioande de lire sterline investiţii în conţinut premium

tim-davie_article-main-image
Tim Davie

Adresându-se angajaţilor BBC, Davie a confirmat intenţia BBC Worldwide de a creşte angajamentele pentru investiţiile în conţinut, prognozând o creştere de la 30 de milioane de lire sterline până la 200 de milioane de lire sterline pe an. Acest lucru va duce la o colaborare mai strânsă cu partenerii săi în producţia de conţinut şi anume BBC Productions, companiile independente şi baza de producţie proprie BBC Worldwide, prin clauze de prioritate, licenţe finanţate de BBC Worldwide pentru canalele BBC Worldwide, coproducţii şi dezvoltarea de conţinut pentru canalele non-lineare.

De asemenea, ca parte a acestei iniţiative, BBC Worldwide a anunţat, săptămâna trecută, că va deveni principalul partener de coproducţie al Departamentului de Istorie Naturală al BBC. În prezent, se anunţă noi investiţii, cum ar fi noul serial dramă Intruders, produs de BBC AMERICA în Los Angeles, sub licenţa BBC Worldwide Productions.

Tim Davie a adăugat:

“Investiţiile mai mari în conţinut vor susţine vânzările BBC Worldwide către terţi, precum şi propriile noastre servicii marca BBC. Ca parte a ambiţiei noastre de a pune la dispoziţia unui public cât mai larg conţinut BBC şi britanic de înaltă calitate, ne-am propus să extindem şi să dezvoltăm evenimentul nostru global de vânzări, desfăşurat anual şi devenit un punct de referinţă. BBC Showcase 2014 va fi mai mare şi mai bun decât oricând, cu un număr record de cumpărători."

Noi branduri

În plus, faţă de o reţea bine consolidată de conţinut, BBC Worldwide intenţionează să introducă trei noi tipuri de brand în portofoliul său de posturi şi de servicii din întreaga lume.

Noile brand-uri vor fi introduse printr-o varietate de noi canale şi lansări de servicii digitale non-lineare şi rebranduiri. Acestea vor fi lansate din 2014, respectând specificitatea fiecărei pieţe.

Noile brand-uri se vor construi pe reputaţia la nivel mondial a BBC în următoarele genuri: documentare premium, divertisment documentar şi drame.

BBC Worldwide va păstra o serie de posturi existente deja pe anumite pieţe, inclusiv BBC America.

Davie a confirmat faptul că BBC Earth este pe cale să devină brand-ul companiei în conţinut documentar premium cu o gamă variată de programe, de la istorie naturală şi lumea înconjurătoare până la spaţiul cosmic şi ştiinţă.

Compania va lansa, de asemenea, BBC First care va fi gazda producţiilor dramă premium şi a programelor britanice, difuzate în premieră.

BBC First îşi va face debutul pe platforma Foxtel, în Australia, în luna august a anului viitor.

Un alt brand va fi anunţat în lunile următoare care vizează publicul de sex masculin, propunând un conţinut diversificat care ridică standardele în divertismentul documentar şi având o abordare care surprinde spiritul independent al celor mai bune programe BBC.

Tim Davie:

“Intenţionăm să lansăm o grilă de programe BBC Earth pe BBC America în 2014.”
“Suntem, de asemenea, în proces de dezvoltare a unei noi oferte de programe pentru BBC First. Având la bază producţiile dramă, BBC First va oferi publicului internaţional o primă şansă de a vedea o gamă largă de conţinut britanic, original.”

Mai multă inovaţie digitală

BBC.com, versiunea internaţională a site-ului online BBC, va fi transformat în următorii trei ani, sprijinind scopul declarat recent de BBC şi anume de a dubla audienţa la nivel global de la 250 de milioane la 500 de milioane de persoane pe săptămână, până în 2022.

Această transformare va pune un accent mai mare pe conţinutul video, reunind toate ofertele comerciale online ale BBC într-o singură platformă. Noul BBC.com va include un video player cu un format îmbunătăţit şi va reprezenta unicul acces digital către piaţă pentru partenerii şi agenţii de publicitate ai BBC.com.

Ca parte a acestei decizii, varianta încă aflată în probă a aplicaţiei iPlayer, în prezent testată în 16 ţări, nu va mai fi extinsă pe alte noi pieţe şi se intenţionează integrarea serviciului în BBC.com.

Ca parte a acestei iniţiative a site-ului BBC.com, noul serviciu comercial BBC Store va oferi consumatorilor din Marea Britanie şansa de a cumpăra, de a viziona şi de a păstra o selecţie a programelor BBC.

Recent, Davie a mărturisit dorinţa de a lansa o versiune internaţională a BBC Store.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus