Skip to main content

INSOMNIACII. Milioane de români rămân la televizor după miezul nopţii. Câţi români îşi pierd nopţile în faţa ecranelor

 

Sursa foto: wallpaperswala.com

Publicitate

ANALIZĂ. Românii consumă programele TV şi mult după miezul nopţii. De la ora 00.00 şi până la 6 dimineaţă, câteva milioane de români sunt, în total, în fiecare minut, în faţa televizoarelor.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care este consumul de televiziune în toiul nopţii şi la ce posturi de televiziune aleg românii să se uite. O analiză realizată cu sprijinul agenţiei de media BPN.

Pe tot intervalul 24.00-6.00, media în fiecare minut este de 1,8 milioane de români în faţa televizoarelor, cei mai mulţi (peste un milion), de la oraşe.

Consumul TV pe ore este diferit:

  • Prima oră după miezul nopţii are cea mai mare audienţă: 3,6 milioane de români sunt încă în faţa televizoarelor. Cei mai mulţi sunt la oraşe: două treimi.
  • După ora unu noaptea, audienţa scade simţitor. Ca şi în celelalte intervale orare nocturne, cei de la sate se uită mai puţin la televizor pet imp de noapte.
  • De la 3 şi până la şase dimineaţa, consumul TV se menţine la parametri asemănători: în jur de 600.000 de orăşeni se uită pe un program TV şi sub 500.000 de locuitori de la sate.

Consumul de televiziune în intervalul orar 00.00-6.00, în ultimele luni (număr telespectatori pe minut):

TOTAL URBAN RURAL
24:00 - 25:00 3.600.000 2.260.000 1.340.000
01:00 - 2:00 2.217.000 1.370.000 847.000
02:00 - 03:00 1.484.000 889.000 595.000
03:00 - 04:00 1.148.000 666.000 482.000
04:00 - 05:00 1.048.000 586.000 462.000
05:00 - 06:00 1.207.000 646.000 561.000
MEDIA 24.00-6.00 1.783.000 1.069.000 714.000

Sursa: ARMA, date prelucrate de agenţia de media BPN

Pro TV, pe primul loc după miezul nopţii

Marile posturi au audienţe de câteva ori mai mici în toiul nopţii, faţă de cifrele cu care sunt obişnuiţi în timpul zilei.

Pe intervalul de noapte, Pro TV este cel mai urmărit post TV: 207.000 de telespectatori pe minut. Urmează, în top, la mică distanţă, Antena 1, cu 193.000 de români în faţa televizoarelor. Antena 3 completează podiumul nocturn, cu 115.000 de telespectatori pe intervalul de noapte.

Cei mai mulţi telespectatori ai posturilor sunt de la oraşe. Dacă la clasamentul general Pro TV este pe prima poziţie, la oraşe Antena 1 are ceva mai mulţi telespectatori: 123.000, faţă de 119.000 la Pro TV. La sate, Pro TV este mai vizionat noaptea: 88.000 de săteni se uită la Pro noaptea, faţă de 70.000 la Antena 1.

Ce fac celelalte posturi de ştiri?

După Antena 3, următorul canal de ştiri vizionat noaptea este România TV (aproape 70.000 de telespectatori), apoi Realitatea TV (52.000) şi B1 TV (46.000).

Audienţa posturilor TV în ultimele luni, în intervalul orar 00.00-06.00:

TOTAL URBAN RURAL
1 Pro TV 207.000 119.000 88.000
2 Antena 1 193.000 123.000 70.000
3 Kanal D 125.000 69.000 56.000
4 Antena 3 115.000 75.000 40.000
5 Prima TV 74.000 43.000 31.000
6 Romania TV 67.000 39.000 28.000
7 TVR 1 58.000 31.000 27.000
8 Realitatea TV 52.000 27.000 25.000
9 B1TV 46.000 30.000 16.000
10 National TV 38.000 22.000 16.000
11 Acasa 37.000 23.000 14.000
12 Disney 37.000 15.000 22.000
13 TVR 2 34.000 18.000 16.000
14 Pro Cinema 29.000 20.000 9.000
15 AXN 26.000 22.000 4.000
16 Antena Stars 26.000 15.000 11.000
17 ETNO 23.000 9.000 14.000
18 Diva Universal 18.000 15.000 3.000
19 Sport.ro 18.000 10.000 8.000
20 Euforia 14.000 12.000 2.000
21 Universal Channel 14.000 11.000 3.000
22 National Geographic 14.000 11.000 3.000
23 TCM 13.000 9.000 4.000
24 Film Cafe 11.000 9.000 2.000
25 Disney Junior 11.000 8.000 3.000
26 History Channel 10.000 8.000 2.000
27 Taraf TV 10.000 5.000 5.000
28 gspTV 10.000 4.000 6.000
29 Eurosport 9.000 6.000 3.000
30 Discovery 9.000 5.000 4.000
31 Favorit TV 9.000 4.000 5.000
32 Kiss TV 8.000 5.000 3.000
33 National Geographic Wild 6.000 5.000 1.000
34 EuroSport 2 6.000 4.000 2.000
35 U TV 6.000 4.000 2.000
36 AXN White 6.000 4.000 2.000
37 Boomerang 6.000 3.000 3.000
38 Dolce Sport 6.000 2.000 4.000
39 Nickelodeon 5.000 5.000 0
40 AXN Black 5.000 3.000 2.000
41 Animal Planet 5.000 3.000 2.000
42 National 24 PLUS 5.000 3.000 2.000
43 Cartoon Network 5.000 2.000 3.000
44 Look TV - 31.12.2013 4.000 2.000 2.000
45 Acasa Gold 4.000 2.000 2.000
46 Mynele TV 4.000 1.000 3.000
47 Music Channel 3.000 2.000 1.000
48 TLC 3.000 2.000 1.000
49 MTV Ro 3.000 2.000 1.000
50 TV Neptun 3.000 1.000 2.000

Sursa: ARMA, date prelucrate de agenţia de media BPN

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • În locul desenelor sunt cele care ajută la înmulţirea Românilor, numai că sunt sub acoperire ;-)
  • Deja 2 comentarii ca se adoarme cu tv ul deschis :-))) Mai rasfirati baieti .Lasati auditul sa decida asta . Maine poimaine aflam de la Guvern ca a crescut consumul de energie si incasarile din accize din cauza ca romanii consuma curent noaptea cu tv urile deschise :-))))
  • multe persoane adorm cu televizorul dechis
    alti au chiar si 3 televizoare in casa care sunt ON mereu
  • Nu sunt copii, ci pensionari care-l stiu pe Mickey Mouse de cand era mic.
  • Probabil Dragnea numara si audienta de la Disney de la ora 3 dimineata ....
  • Amuzante audientele canalelor de desene animate . Pe astia nu-i auditeaza nimeni ?
  • Daca ai sti cati oameni comenteaza aiurea pe site-uri in loc sa munceasca....
  • Sunt copiii care au venit de la gradi din tura de noapte si acum se uita la Disney :)
  • Ce dovada mai buna vreti ca audientele nu au nicio legatura cu realitate? Adica la Disney 11.000 de copii noaptea?? In fiecare minut!!!!
  • ce comparatie. :)) dar sunt doua categorii diferite de persoane, care nu cred ca se intersecteaza prea mult.
  • Aia nu se cheama insomniaci : se cheama someri pe care ii platim din banii nostri .

Trimite un comentariu

sus