Skip to main content

Serviciul Român de Comedie pe Antena 1, la jumătate faţă de meciul Astra – Petrolul, de pe Pro TV

 

serviciul roman de comedie

Publicitate

Meciul Astra – Petrolul, de pe Pro TV, din semifinalele Cupei României, a avut o audienţă de două ori mai mare decât Serviciul Român de Comedie, care debuta pe Antena 1.

Seara de miercuri a adus o luptă interesantă şi între ocupanţii locurilor 3-4-5, care au avut cifre apropiate.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

NAŢIONAL. Prima apariţie Serviciul Român de Comedie pe Antena 1, cu Horia Brenciu invitat, a fost urmărită, în fiecare minut, de 1,1 milioane de români. Pe intervalul emisiunii, Pro TV, cu meciul Astra – Petrolul, a avut o audienţă dublă: 2,2 milioane de români.

Locul trei a fost al Prima TV, cu Cronica Cârcotaşilor (aproape 700.000 de români), urmată de Acasă TV şi Kanal D, ultimele două cu cifre apropiate.

URBAN. SRC a avut, la oraşe, 720.000 de telespectatori pe minut. În acelaşi timp, meciul de pe Pro TV avea 1,1 milioane. Topul a fost completat de Prima TV, Antena 3 şi Kanal D.

COMERCIAL. Raportul dintre meciul de pe Pro TV şi Serviciul Român de Comedie de pe Antena 1 se păstrează şi pe targetul între 18 şi 49 de ani: aproape 600.000 de telespectatori la Pro TV şi aproape 300.000 la Antena 1.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 martie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg % Share%
Pro TV 2.205.000 11,9 22
Antena 1 1.122.000 6,1 11,2
Prima TV 692.000 3,7 6,9
Acasa 666.000 3,6 6,6
Kanal D 648.000 3,5 6,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 martie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg % Share%
Pro TV 1.137.000 11,3 21
Antena 1 718.000 7,1 13,3
Prima TV 372.000 3,7 6,9
Antena 3 338.000 3,3 6,2
Kanal D 295.000 2,9 5,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 martie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg % Share%
Pro TV 587.000 11,4 24,8
Antena 1 292.000 5,7 12,3
Prima TV 241.000 4,7 10,2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • George George
    Antena întâi să transmită şi HD (nici 16:9 nu prea a învăţat ce înseamnă) şi apoi să aibă pretenţii să ne obosim ochii cu ei.
    Cel puţin tehnic se poate spune deocamdată: SRC se vede mai prost
  • baubau baubau
    proul nu o sa mai vina cu nimic
  • mile mile
    carcotasii sunt cei mai buni la umor
  • andrei andrei
    Apropo de audientele postate de mihaita. Atunci ProTV a avut mici dezechilibre inauntru, iar Antena 1 a "castigat", dar asta doar pentru putin timp. Acum ProTV-ul se vede ca prinde din nou putere.
  • mihaita mihaita
    nu imi place SRC, departe de mine sa apar A1 iar felix imi provoaca scarba (apropo AMR 13) insa...vorbiti pe langa subiect.

    mai jos gasiti niste audiente postate in urma cu ceva timp pe vremea cand SRC era pe PRO si A1 isi pusese "Te cunosc de undeva miercuri".

    http://www.paginademedia.ro/2013/10/mutarea-antenei-1-a-tinut-te-cunosc-de-undeva-a-condus-seara-de-miercuri/
  • manole păr negru manole păr negru
    Mi se pare interesant cum specialiștii comentatori apreciază cum se încarcă bugetul unei televiziuni cu vedete românești ca și când block busterele sau meciurile de fotbal ar fi luate gratis.Dacă știe cineva cît costă o franciză ca Românii au Talent ,plus producția ,să vorbească,dacă nu ...ușurel cu analizele.Cât despre sumele imense pe care le primesc starurile din România,cred că sunt mai mici bine decât credeți.Ca să nu mai vorbesc aici de vechea meteahnă a românului, decât să ia Grecu sau Găinușă o mie de euro,mai bine Van Damme și Simon Cowell un milion.
  • Andrei Andrei
    Degeaba se lauda astia de la antene cu audiente fictive, pe care le masluiesc ei cum vor, ca lumea nu se uita la ei. Antena 1 a fost dintotdeauna o televiziune de cel mult locul doi, la inceput era in coada Tele 7 ABC, acum in coada Pro TV, iar uneori in coada Kanal D. Eu ma intreb de unde are Felix atatia bani ca sa bage in emisiuni scumpe, care fac audiente modeste, de unde are bani ca sa bage in ziare precum GSP sau JN, care nu se vand nici macar in numar de 1000 de exemplare pe zi.
  • ana ana
    adevar grait-ai. mi-ai scris gandurile.
  • Liviu Liviu
    Este o audienta destul de buna ținând cont ca suntem o tara de microbiști.
  • serban serban
    lasa Buzdu ca asa a aflat si Obae care e cea mai veche emisiune de miercuri seara! Si nu stau acasa neam eu am facut-o! si cenzuratii sa spui multumesc ca sunt inca on line.....nu pentru mult timp!
  • vlad vlad
    Audienta SRC este mica comparativ cu cat facea la Pro TV. Sigur nu vor fi meciuri in fiecare miercuri, darsi asa cat poate sa creasca SRC-ul ?
  • Mircea Mircea
    ”Avea nevoie Antena 1 de Horia Brenciu, Serviciul Român de Comedie, Horia Vârlan și Monica Anghel? Răspunsul poate părea ciudat, dar nu avea…”
  • geo geo
    da, aveti dreptate, daca la prima editia a SRC a fost audienta asta, ptr multa lume a fost curioasa ce si cum, vom vedea ce audienta va fi la a doua editie, ptr ca multa lume care a privit aseara SRC a fost dezamagita. Si vom vedea si cu ce vine Protvul...probabil cu o comedie de buna calitate.
  • cinique cinique
    1. audienta de este un milion de telespectatori nu este rea deloc. stati usor, pt ca nu o sa aiba pro meci in fiecare miercuri, antena va domina ziua de miercuri.
    2. pro nu a gresit ca a renuntat la vedete fara substanta, care nu au charisma si nu produc nimic, gen luciu, pistol ,jojo etc. a renuntat la balast si cheltuieli inutile. s-ar putea sa fi gresit cu brenciu, dar cu siguranta nu a castigat nimic antena cu el. audientele nu vor exploda.
    3. pro a observat ca poate sparge ratingul cu filme de actiune, romanul este mai meltean, si atunci de ce sa plateasca toate asa zisele staruri din romania ? si pastrat un content sigur, gen vocea, master chef ,cateva seriale generatoare de audienta si a renuntat la cheltuieli mari cu rezultate modeste.
    4. antena s-a incarcat inutil, dorind sa dea lovituri de imagine. de ce sa o iei pe luciu ? singura nu poate prezenta nici macar un platou cu friptura... de ce sa il iei pe brenciu ,daca il pui intr-un format care functiona oricum bine, nu avea nevoie de el ? SRC-ul ar putea functiona miercurea, repet nu vor fi mereu meciuri in acea zi.
    5. in orice caz, doua stiluri diferite, un duel interesant: protv cu filme si cateva show-uri care au confirmat, mai putin bazandu-se pe nume de vedete ,antena unu colectionand staruri din romanica (pepe, conect-R, brenciu, luciu). eu cred ca tot pro va castiga ,antena unu si-a incarcat bugetul de salarii inutil, dar probabil a contat imaginea publica, adica faptul ca vor fi perceputi ca dand o lovitura puternica adversarului traditional. dupa ce va trece entuziasmul, antena unu va renunta usor-usor la alde luciu si compania.
  • Gogaie Gogaie
    Divertis + Brenciu = varza. Cel mai slab show. Pana si tentativa de serial care ruleaza dupa Las Fierbinti e mai haios ca SRC.

Trimite un comentariu

sus