Skip to main content

Revista Bravo îşi încetează apariţia. Pe piaţă rămâne Super Bravo Girl

 
01_COPERTA-BRAVO-NR-07
01_COPERTA-BRAVO-NR-07

01_COPERTA-BRAVO-NR-07

Publicitate

Publicaţia pentru tineri Bravo, deţinută de Ringier, va fi închisă din această lună, potrivit unui anunţ postat pe site-ul publicaţiei. Celălalt titlu derivat din această revistă - Super Bravo Girl, rămâne pe piaţă şi include şi elemente din titlul care îşi încetează apariţia.

„Dragii noştri, acesta a fost ultimul număr al revistei Bravo, însă din data de 15 aprilie ne vedem cu Super Bravo Girl, o revistă mega-cool, construită special pentru a vă satisface toate nevoile şi curiozităţile! Nu rataţi primul număr”, spune anunţul.

Bravo şi Bravo Girl sunt titluri deţinute de compania germană Bauer. În România, partea de publishing este asigurată de Ringier România.

Mihnea Vasiliu, director general Ringier România, explică pentru Paginademedia.ro de ce s-a luat decizia de a se renunţa la Bravo:

"Este o soluţie care s-a mai practicat şi în alte ţări, cum ar fi Cehia.

Publicul tânăr dispare cel mai repede de pe print. Era prea mult, pentru un astfel de public, să aibă o revistă în fiecare săptămână. Bravo vindea cam 10.000 de exemplare. Bravo Girl, cam la fel. Nu era puţin, dar din punct de vedere strategic era prea mult. Oricum, revistele erau citite de un public preponderent feminin", spune Mihnea Vasiliu.

Bravo şi Bravo Girl aveau o apariţie bilunară. Fiecare titlu apărea odată la două săptămâni, dar nu în acelaşi timp.

De ce s-a renunţat la Bravo şi nu la Bravo Girl?

"Există mai mult potenţial şi mai multă publicitate în zona publicaţiilor cu public feminin. Pe de altă parte, fetele sunt mai consumatoare de reviste, cumpără mai mult publicaţii decât băieţii."

Noul Super Bravo Girl, spune Mihnea Vasiliu, a preluat o parte din rubricile vechiului Bravo:

"La Super Bravo Girl am adăugat pagini, am preluat postere, rubrici despre muzică şi vedete din Bravo. Le-am mixat cu articolele destinate publicului feminin în noua revista - frumuseţe, cosmetică etc", a adăugat Mihnea Vasiliu.

Revista Bravo a fost lansată în România în anul 1997.

Pe acest subiect a scris iniţial Bogdan Chirea

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Laurentiu: Inteleg sentimentul, eu am cumparat revista TV Mania si dupa ce am renuntat la cablu TV :))
    Cat despre decizia de a pastra BRAVO Girl si nu BRAVO, cred ca este una proasta avand in vedere ca vindeau la fel. BRAVO Girl a fost mereu vazuta ca o anexa a unei reviste cu un nume pe piata presei din Europa. BRAVO este revista care a inchis revista SALUT :D a lui G. Mihaita, cea mai vanduta revista pt adolescenti in momentul aparitiei BRAVO in Romania. Cred ca BRAVO Romania a ramas blocata in timp si a pierdut adolescentii pe parcurs. Este interesant cum o revista de acest gen nu a reusit sa profite de brand si sa se dezvolte pe domeniul online. Sau franciza era prea scumpa?
  • Pe data de 22 aprilie trebuia sa apara nr. 8 al revistei si nu intelegeam ce e cu el de nu a aparut. Abia cand am gasit acest articol am aflat ce s-a intamplat... Pacat! Sunt un fan al acestei reviste, am toate numerele din 1997 in fara de 2 :( Desi eram un adolescent atunci cand a aparut, acum sunt un barbat in toata firea la 35 de ani.... Chiar se amuzau prietenii si colegii de munca cand vedeau ca cumpar aceatsa revista si acuma.. :)) Nu m-am gandit niciodata la ziua cand o sa pun punct colectionarii...
  • […] Asa anunta Paginademedia aici […]
  • Cum sa nu se inchida? De remarcat logica impecabila a marelui manager:' bravo vindea 10000, bravo girl la fel. Nu era putin, dar dpdv strategic era prea mult'. Wow, dupa o asa analiza a businessului o sa imi revin ff greu...
  • Mihaela Stanculescu, zisa si "Misi" iar a facut praf strategia de marketing. O simt...
  • Alaturi de Atomic, Bravo e unul dintre simbolurile adolescentei mele.

Trimite un comentariu

sus