Skip to main content

2Parale preia agenţia Insight360 şi lansează o divizie nouă

 
doua parale
doua parale

doua parale2Parale, companie de performance marketing ce include cea mai mare reţea de afiliere din România, anunţă preluarea agenţiei de marketing şi comunicare Insight360.

Publicitate

Echipa, competenţele şi portofoliul Insight360 vor sta la baza noii divizii 2Parale, care îşi va extinde astfel serviciile oferite tuturor clienţilor.

Achiziţia se va face exclusiv prin transfer de acţiuni. Odată cu această preluare, Andreea Cimpoeşu, Managing Partener Insight360 şi unul dintre fondatorii agenţiei, va deveni Chief Operating Officer (COO) 2Parale.

Absolventă a unui Executive MBA de la CEU Business School, Andreea Cimpoeşu are o experienţă în business de peste 14 ani, atât în corporaţii ca Romtelecom şi Xerox, cât şi în companii agile precum Kaspesky Lab România&Bulgaria şi Insight360.

În noua echipă 2Parale, ea va conduce proiectul de Performance Marketing şi expansiune regională a acestui business.

"Insight360 aduce expertiza câştigată în zeci de proiecte de strategie, branding, graphic design, dezvoltare şi aplicaţii web, content marketing şi social media management, pentru branduri locale şi internaţionale: Kasperky Lab, Symantec, Enterprise Business Systems, Mobzine, Microsoft Certified Trainers, Ron Kaufman", se arată într-un comunicat al 2parale.

În următoarea perioadă, 2Parale intenţionează să dezvolte portofoliul de tehnologii şi servicii de performance marketing, fiind şi în proces de atragere a unor noi investiţii destinate dezvoltării regionale, precizează Dorin Boerescu, potrivit aceluiaşi comunicat.

În 2013, cifra de afaceri a 2Parale s-a ridicat la 4,9 milioane de lei (fără TVA), în timp ce profitul a depăşit 300.000 de lei.

La finele anului trecut, 2Parale a atras o nouă rundă de investiţii din partea unui grup de investitori privaţi conduşi de Sergiu Neguţ, (Angel Investor şi Associated Dean Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management"), care au preluat în decembrie pachetul de acţiuni deţinut anterior de Ştefan Iordache (COO Leo Burnett Group).

La această rundă a participat şi Dorin Boerescu, care a redevenit astfel acţionar majoritar (cu un pachet de circa 60%), fondatorul Radu Spineanu păstrându-şi în continuare participaţia de 20%.

Reţeaua de afiliere 2Parale a generat anul trecut 217.000 de vânzări, în creştere cu 44% faţă de anul precedent, şi mai bine de 181.000 de lead-uri. Aceste conversii au adus afiliaţilor din reţea comisioane în valoare de 2,85 de milioane de lei (fără TVA).

În aceeaşi perioadă, Divizia de Pay Per Click 2Parale a administrat pentru clienţii direcţi bugete de promovare de peste 1,5 milioane de euro.

Portofoliul 2Parale include peste 400 de clienţi, printre care se numără Vodafone România, Avon România, Elefant, Arabesque, OTP Bank, evoMAG, Fashion Days, F64, MarketOnline, Provident, StarShiners, Clickshop, Libris, Bonprix, Originals, MyCloset, Vivre, RCA-ieftin şi Miniprix.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus