Skip to main content

15 Iulie. Recorduri de mesaje pe Facebook şi pe Twitter, în timpul meciului din finala Cupei Mondiale

 
Cupa Mondiala 2014
Cupa Mondiala 2014

Cupa Mondiala 2014

Publicitate

RECORDURI. Meciul dintre Germania şi Argentina din finala Cupei Mondiale a fost foarte popular şi pe reţelele de socializare, pe Twitter înregistrându-se un record de 618.725 de mesaje publicate într-un minut, iar pe Facebook - 280 de milioane de interacţiuni între 88 de milioane de utilizatori, scrie Mediafax.

Potrivit platformei online Twitter, momentul în care jucătorul Germaniei Mario Gotze a înscris în poarta Argentinei a generat 618.725 de postări într-un minut, depăşind astfel precedentul record înregistrat în acest campionat, în meciul din semifinale în care Germania a bătut Brazilia, cu 7 - 1. Golul al cincilea reuşit de germani prin Sami Khedira a suscitat atunci cele mai multe comentarii, 580.166 de postări într-un minut.


Recorduri de mesaje pe Facebook şi pe Twitter, în timpul meciului din finala Cupei Mondiale


ANALIZĂ. AXN şi Pro Cinema sunt televiziunile care au livrat cel mai mare volum de audienţă pentru reclamele difuzate, de pe nişa canelelor de filme, în primul semestru al acestui an, arată o analiză Forbes România.
AXN a furnizat clienţilor publicitari un total de 14.690 puncte de audienţă (Gross Rating Points – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în primele şase luni ale acestui an. Volumul se situează la nivelul anului 2013 (scădere de 0,3%). Pe baza punctelor de audienţă (GRP), clienţii publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.
Publicitatea pe nişa televiziunilor de filme a crescut cu 6,3% în primul semestru al anului


BILANŢ. După ce anul trecut a încheiat cu afaceri de 1,2 milioane de euro, agenţia de comunicare BDR Associates a menţinut un avans de 10% şi pentru primul semestru din 2014, mizând în continuare pe consultanţa strategică, Cătălina Rousseau, presedinte si CEO al companiei, într-un interviu pentru Wall-Street.ro.

„Estimarile noastre preliminare, având în vedere că cifra de afaceri pe primele 6 luni ale anului va fi disponibilă spre august, anunţă o creştere de aproximativ 10% , în ceea ce priveşte fee-urile de consultanţă şi servicii de comunicare strategică, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2013. Prima parte a anului a fost dinamică în privinţa participării la licitaţii generate prin reţeaua Hill+ Knowlton Strategies, parte din grupul WPP, la care ne-am afiliat cu 11 ani în urmă”, spune Cătălina Rousseau.
Catalina Rousseau, BDR Associates: Ne bazam si in acest an pe consultanta strategica. Romania pare sa produca o criza pe zi


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus