Skip to main content

adidas, brandul cu cea mai mare notorietate în timpul Cupei Mondiale 2014 din Brazilia

 
adidas
adidas

adidasDouă echipe adidas ajung în Finala Cupei Mondiale pentru prima dată după 1990. Liderul în industria fotbalului mondial îşi consolidează povestea de succes la Cupa Mondială 2014 din Brazilia, fiind sponsorul echipelor care ajung în finală, Argentina şi Germania.

Publicitate

adidas este brandul cu cea mai mare notorietate de la Cupa Mondială, fiind prezent pe toate canalele de socializare şi având o expunere dominantă şi pe teren.

Campania adidas #allin or nothing este difuzată intens pe cele mai importante canale de socializare, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram şi Tumblr, furnizând conţinut planificat, anticipat şi reactiv pe întreaga durată de cinci săptămâni a evenimentului.

Unul dintre rezultate este creşterea numărului de fani cu 4,865,502 pe toate platformele, un rezultat mai mare decât al oricărui brand sportiv.

De asemenea, adidas a asigurat succesul mingii oficiale de la Cupa Mondială, Brazuca, folosind @brazuca şi câştigând astfel peste 2.751 milioane de fani pe perioada campionatului, iar actualmente ajungând la 3.25 de milioane de fani, devenind brandul al cărui profil a cunoscut cea mai mare creştere de la Cupa Mondială.

Pe întreaga perioadă a Cupei Mondiale, adidas a avut o campanie în timp real cu o strategie bazată pe interactivitate şi s-a axat pe dorinţa fanilor de a împărtăşi momentele importante şi pe dezbateri ale subiectelor cheie, iar rezultatele arată că adidas are comunitatea cu cea mai rapidă creştere (dintre brandurile de sport), înregistrând un procent de 54.7% (1,962,206 de menţionări).

Aceasta a fost înregistrată pe toate platformele de comunicare ale campionatului, reprezentând o creştere mai mare cu 20% decât a celui mai apropiat brand sportiv competitor.

În acest rezultat sunt incluse şi cele 651.720 de menţionări (33.160 pe 09.07.2014) ale #allin or nothing pe Twitter, de două ori mai multe decât a avut orice alt brand pe perioada campionatului.

adidas i-a avut pe trei dintre jucătorii care au înscris cele mai mule goluri din campionat, care au purtat adizero f50 (Rodriguez 6, Müller 5 şi Messi 4) şi este sponsorul ambelor echipe ale finalei.

adidas a pregătit deja şi mai mult conţinut reactiv şi proactiv în jurul Cupei Mondiale, ce va asigura extinderea notorietaţii brand-ului.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus