Skip to main content

Audienţe uriaşe la ora 21.00: opt milioane de români se uitau la TV la rezultatele exit-poll-urilor

 
Image_1116-2100(CH-18)
Image_1116-2100(CH-18)

Image_1116-2100(CH-18)

Publicitate

Interes uriaş pentru aflarea rezultatului alegerilor. La ora 21.00, opt milioane de români erau în faţa televizoarelor ca să vadă cine a câştigat, Klaus Iohannis sau Victor Ponta.

Aproape două milioane de români se uitau la Pro TV. La Antena 3 erau peste 1,7 milioane. Alte două posturi de ştiri, România TV şi Realitatea TV aveau fiecare peste un milion de telespectatori în fiecare minut.

După anunţarea rezultatelor, seara a fost a posturilor de ştiri. Antena 3 a fost cel mai urmărit canal TV al serii, urmat de Realitatea TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, atât pe intervalul 21.00-24.00, cât şi pe primul minut după ora 21.00, când s-au anunţat rezultatele exit-poll-urilor:

MINUTUL 21.00-21.01: Opt milioane de români la primele rezultate Iohannis - Ponta

La ora 21.00, românii erau strânşi în faţa televizoarelor. La ce posturi au ales să se uite pentru a afla rezultatul din primul minut?

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, totalul a fost de opt milioane de telespectatori numai pe posturile care difuzau exit poll-urile. Cei mai mulţi se uitau la Pro TV - peste 1,9 milioane. A urmat Antena 3, cu 1,7 milioane. La România TV se uitau aproape 1,3 milioane, iar la Realitatea TV, peste un milion. B1 TV atrăgea jumătate de milion de români, iar 300.000 de persoane se uitau la Digi 24.

URBAN. La oraşe, au urmărit primul minut un total de 4,2 milioane de români. Topul urban de la ora 21.00 a fost condus de Antena 3, cu 1,1 milioane de telespectatori, urmată de Pro TV (844.000). România TV avea aproape 600.000 de orăşeni, Realitatea TV, peste jumătate de milion, 276.000 de telespectatori erau la Digi 24, iar 262 la B1 TV.

Audienţele posturilor TV duminică, 16 noiembrie, în primul minut de anunţare a rezultatelor de la exit-poll (21.00-21.01), la nivel NAŢIONAL şi URBAN:

NATIONAL URBAN
21.00-21.01 Nr. Persoane (rtg%) 21.00-21.01 Nr. Persoane (rtg%)
1 Pro TV 1.930.000 (10,4) Antena 3 1.142.000 (11,3)
2 Antena 3 1.731.000 (9,4) Pro TV 844.000 (8,4)
3 Kanal D 1.613.000 (8,7) Kanal D 598.000 (5,9)
4 Romania TV 1.285.000 (6,9) Romania TV 585.000 (5,8)
5 Realitatea TV 1.045.000 (5,6) Realitatea TV 532.000 (5,3)
6 B1TV 502.000 (2,7) Digi 24 276.000 (2,7)
7 Antena 1 430.000 (2,3) B1TV 262.000 (2,6)
8 TVR 1 379.000 (2) Antena 1 234.000 (2,3)
9 Prima TV 303.000 (1,6) TVR 1 219.000 (2,2)
10 Digi 24 301.000 (1,6) Acasa 193.000 (1,9)
11 Acasa 294.000 (1,6) Prima TV 166.000 (1,6)
12 Antena Stars 148.000 (0,8) Antena Stars 92.000 (0,9)
13 TVR 2 146.000 (0,8) TVR 2 72.000 (0,7)
14 National TV 144.000 (0,8) Nickelodeon 57.000 (0,6)
15 ETNO 112.000 (0,6) Cartoon Network 49.000 (0,5)

MEDIA PE SEARĂ. Antena 3 şi Realitatea TV, cele mai bune audienţe în seara dezbaterilor

Seara dezbaterilor a fost dominată de posturile de ştiri. Antena 3 şi Realitatea TV au fost cele mai urmărite posturi TV în intervalul 21.00-24.00, peste Pro TV, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe.

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, la Antena 3 s-au uitat, în intervalul 21.00-24.00 peste un milion şi jumătate de români în fiecare minut. Pe interval a urmat Realitatea TV, cu o medie de 1,1 milioane de români. România TV a fost pe locul patru, cu 835.000 de persoane.

URBAN. Şi la oraşe, tot cele două canale de ştiri au fost pe primele două locuri: Antena 3, cu peste un milion de telespectatori pe minut şi Realitatea TV, cu 600.000 de orăşeni. România TV a fost tot pe poziţia a patra.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, tot Antena 3 a fost pe primul loc, cu 404.000 telespectatori între 18 şi 49 de ani. Au urmat, pe interval, Pro TV (347.000) şi Realitatea TV (273.000)

Audienţele posturilor TV duminică, 16 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, când posturile de ştri difuzau dezbateri, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL 21.00-24.00 Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 3 1.565.000 8.5 16.5
2 Realitatea TV 1.155.000 6.2 12.2
3 Pro TV 1.088.000 5.9 11.4
4 Romania TV 835.000 4.5 8.8
5 TVR 1 646.000 3.5 6.8
6 Prima TV 557.000 3 5.9
7 Antena 1 473.000 2.6 5
8 B1TV 418.000 2.3 4.4
9 Kanal D 402.000 2.2 4.2
10 Digi 24 253.000 1.4 2.7
11 National TV 188.000 1 2
12 Acasa 147.000 0.8 1.6
13 Pro Cinema 99.000 0.5 1
14 Disney 98.000 0.5 1
15 TVR 2 95.000 0.5 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţele posturilor TV duminică, 16 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, când posturile de ştri difuzau dezbateri, în mediul URBAN:

URBAN 21.00-24.00 Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 3 1.051.000 10.4 20.1
2 Realitatea TV 606.000 6 11.6
3 Pro TV 538.000 5.3 10.3
4 Romania TV 419.000 4.2 8
5 Antena 1 292.000 2.9 5.6
6 TVR 1 275.000 2.7 5.3
7 B1TV 246.000 2.4 4.7
8 Prima TV 240.000 2.4 4.6
9 Digi 24 202.000 2 3.9
10 Kanal D 167.000 1.7 3.2
11 Acasa 91.000 0.9 1.7
12 National TV 91.000 0.9 1.7
13 Disney 63.000 0.6 1.2
14 Antena Stars 48.000 0.5 0.9
15 Pro Cinema 48.000 0.5 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţele posturilor TV duminică, 16 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, când posturile de ştri difuzau dezbateri, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL 21.00-24.00 Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 3 406.000 8.1 17
2 Pro TV 347.000 6.9 14.6
3 Realitatea TV 273.000 5.4 11.5
4 Antena 1 161.000 3.2 6.8
5 Romania TV 150.000 3 6.3
6 Prima TV 130.000 2.6 5.4
7 B1TV 93.000 1.9 3.9
8 TVR 1 91.000 1.8 3.8
9 Digi 24 88.000 1.7 3.7
10 Kanal D 71.000 1.4 3
11 Acasa 51.000 1 2.2
12 National TV 43.000 0.9 1.8
13 Pro Cinema 33.000 0.7 1.4
14 Sport.ro 27.000 0.5 1.1
15 Antena Stars 24.000 0.5 1

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Da DIGI incepe sa creasca: pentru profesionalism, tehnica si bun simt jurnalistic. Speram sa facem o schimbare si in mass-media autohtona. Sa anulam latrinele TV si jurnalistii-propagandisti.
  • nu inteleg cum tvr1 e asa de jos, avand in vedere ca au dat cel mai bun sondaj, si alte tv-uri, care au preluat sondajul lor , au audienta peste.
  • Am fost extrem de impresionat de calitatea graficii si a continutului stirilor digi24, impartiale, linistite si decente. Abia aseara am descoperit postul, nestiind ca a intrat din septembrie in grila upc digital.
  • incep usor usor sa descopere calitatea cu adevarat ,incet dar sigur,
  • Mi se pare mie ori oamenii au ineput sa aprecieze mai mult calitatea programelor Digi24?
  • antena 1 e terminata ...cine sau ce mai face audienta la acest post de televiziune ?

Trimite un comentariu

sus