Skip to main content

Concurenţi în programe, aliaţi în publicitate: Discovery şi National Geographic îşi vând publicitatea la comun

 
Screen Shot 2014-12-22 at 11.17.47 AM
Screen Shot 2014-12-22 at 11.17.47 AM

Screen Shot 2014-12-22 at 11.17.47 AMParteneriat între Discovery şi Fox International, compania mamă a National Geographic. Începând cu ianuarie 2015, Discovery Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA) va gestiona vânzările de publicitate pentru National Geographic Channel şi Nat Geo Wild în România.

Publicitate

Scopul acestui parteneriat, potrivit reprezentanţilor Discovery, este de a le "oferi clienţilor oportunitatea de a construi campanii mai puternice, cu un reach mai mare şi destinate unor segmente variate de public, precum şi acces la o paletă extinsă de proiecte non-standard".

"Acest parteneriat strategic va facilita accesul clienţilor de publicitate la un portofoliu dinamic, compus din canale pay-TV performante pe piaţa din România, care se adresează segmentelor de public masculin şi feminin, cu venituri medii şi superioare. De asemenea, va duce la apariţia unui nucleu de marketing creativ, constituit din brandurile inegalabile ale unor televiziuni care şi-au consolidat de-a lungul timpului legătura strânsă cu publicul, oferind astfel o rată sporită de conversie viewer-to-buyer, se arată într-un comunicat de presă.

Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA:

"Prin adăugarea portofoliul de canale Fox la oferta noastră comercială, devenim soluţia unică pentru toţi clienţii care investesc în publicitatea pe canale premium, ce vizează segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport şi National Geographic Channel sunt destinaţiile ideale daca te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte căutat de toţi clienţii de publicitate. În acelaşi timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild şi Animal Planet în acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficientă de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsă că această combinaţie formată din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adaugă experienţa echipei locale de vânzări, respectiv brandurile şi publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o ofertă fără egal pentru clienţii de publicitate", a spus Dorota Zurkowska-Bytner.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus