Skip to main content

PREMIERĂ. Ghiţă, the social shepherd. Ciobanul Ghiţă, premiat de Facebook dintre mii de campanii internaţionale

 
Ciobanul Ghita 1
Ciobanul Ghita 1

Ciobanul Ghiţă a fost apreciat la Facebook Awards. Campania dezvoltată de agenţia McCann Erickson pentru Vodafone, cu Ciobanul Ghiţă în rolul principal, a primit un Bronze la Facebook Awards.

Publicitate

La Facebook Awards (competiţie ajunsă la a doua ediţie) au concurat mii de campanii din 160 de ţări. Doar 27 au fost câştigătoare. Bronzul pentru Ghiţă Ciobanul a fost câştigat la categoria Integrated.

Contul de Facebook al lui Ghiţă Ciobanul are 576.000 de like-uri.

Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucuresti:

Ghita e un personaj care a demonstrat ca Facebook nu e doar pentru selfie-uri cu buzele tuguiate si, daca il folosesti cu cap, poate sa-ti schimbe viata. Premiul venit chiar din partea retelei de socializare vine sa confirme ca ciobanul nostru a devenit un exemplu si in afara tarii. Povestea lui continua sa inspire milioane de oameni si isi gaseste locul printre cele mai virale campanii ale anului cum ar fi “ ce Bucket Challenge" sau "Like a Girl”

Ghiţă Ciobanul nu este la primul premiu internaţional. A fost premiat, de la lansarea campaniei, la Cannes Lions, Golden Drum, Clio Awards şi Eurobest.

Ciobanul Ghita

Ciobanul Ghita 2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ghita este un personaj artificial care nu exista. Ca sa folosesti smartphone-ul sus pe munte, nu te tine bateria mai mult decat cateva ore. Nici un patron de oieri nu o sa cumpere smartphone-uri angajatilor sai. Iar conectarea la Internet sus la cateva sute de metri altitudine, este o gluma, sunt zonele cele mai virgine. Campania era pe ideea ca este vorba de romani cu initiativa. Dar ce inseamna sa ai initiativa, sa fii/devii cioban? Da sustin ciobanitul, dar nu in felul in care s-au folosit de el. Iar Ghita nu mai este decat
    Ghita. Povestea a fost minunata, dar superficiala.

Trimite un comentariu

sus