Skip to main content

Pro TV şi Digi24 singurele posturi TV româneşti în topul celor mai îndrăgite branduri media la români

 
Top 10 Media - Superbrands 2015
Top 10 Media - Superbrands 2015

Pro TV, National Geographic şi Discovery sunt fruntaşe în topul Superbrands media în ţara noastră, arată studiul Superbrands, desfăşurat la nivel naţional cu sprijinul Ipsos.

Publicitate

Topul este completat de Radio ZU, HBO, Europa FM, Romantic FM, Digi24 şi Radio România Actualităţi.

În clasamentul general, topul are în componenţă mărci precum Ariel, Pampers, Gilette, Dr. Oetker, Persil, Milka, H&M şi Coca Cola.

În 2015, cele mai bine reprezentate categorii economice în lista Superbrands în România sunt: produse de îngrijire personală, produse lactate, dulciuri, produse farmaceutice, electronice şi electrocasnice, tehnologii, îmbrăcăminte, băuturi. Printre categoriile economice cel mai slab reprezentate în lista de branduri cu statut Superbrand sunt industria de petrol şi gaze, industria ospitalieră şi travel, respectiv mobilier.

Printre brandurile româneşti apreciate de români ca fiind Superbrands sunt: Banca Transilvania, BRD, Dedeman, eMAG, Borsec, Catena, Dona, Napolact, PRO TV, Timişoreana, Poiana, Flanco, Radio Zu.

Brandurile româneşti reprezintă aproximativ 28% dintre brandurile validate Superbrand 2015 în România, o nouă performanţă pentru creativitatea românească.

Despre studiu: Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obţinută în baza metodologiei internaţionale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 24 de specialişti în management, marketing, comunicare şi branding, a făcut selecţia calitativă a listei de branduri, evaluând 1,546 de branduri din 54 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecţie au fost calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă. În urma acestei selecţii, 593 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piaţă, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eşantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Asa e.. Nu e aici, dar e la ratinguri. Uita-te acolo. Altfel, Antena 3 e asa prost văzută de romani încât e pe primele locuri mereu intre televiziunile de stiri. Romanii iubesc DIGI 24, de asta se uita la Antena 3

Trimite un comentariu

sus