Skip to main content

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România are un nou Consiliu Director. Ştefan Iordache, ales preşedinte

 
Stefan Iordache
Stefan Iordache

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) are, începând de pe 10 septembrie, un nou Comitet Director şi un nou preşedinte, care vor gestiona activitatea organizaţiei în următorii doi ani.

Publicitate

La conducerea UAPR a fost ales Ştefan Iordache, CEO Leo Burnett. Din noul Comitet Director mai fac parte: Radu Florescu (CEO Centrade), Radu Miu (CEO Mercury 360), Adrian Dura (CEO Havas), Dana Bulat (General Manager United Media), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative) şi Mona Opran (COO Centrade).

Ştefan Iordache, preşedintele UAPR:

“Cred cu tărie în valoarea industriei de comunicare româneşti şi în puterea ei de coagulare în jurul unor iniţiative pozitive, care să ne facă mai puternici ca breaslă. Cel mai important obiectiv actual al UAPR este implicarea cât mai multor agenţii din toate disciplinele de comunicare (Creaţie, PR, Media, Digital) în proiecte de interes pentru întreaga industrie. Avem o listă lungă de proiecte şi sperăm să o lărgim şi mai mult prin implicarea mai multor membri ai organizaţiei. Dacă avem o industrie mai puternică, fiecare membru al ei este mai puternic. O breaslă unită şi implicată în proiecte de interes larg va determina creşterea pieţei pentru toţi cei implicaţi - clienţi, media şi agenţii.”

Principalele 7 iniţiative pe care UAPR le vizează în următorii doi ani sunt:

  • 1. Studiu intern, adresat membrilor UAPR, pentru identificarea nevoilor şi problemelor importante ale membrilor UAPR şi rezolvarea celor care sunt de competenţa organizaţiei.
  • 2. Ad Market Study – studiu de piaţă realizat în parteneriat cu D&D Research (finalizare în noiembrie 2015). Creative AdMarket, Digital AdMarket, Media AdMarket, pentru măsurarea percepţiei clienţilor faţă de agenţiile de creaţie/ media/ digital, într-un studiu finanţat de UAPR şi realizat din doi în doi ani.
  • 3. Post Pitch Survey System – studiu de piaţă realizat în parteneriat cu D&D Research (studiu permanent, demarat în noiembrie 2015), pentru evaluarea în sistem de anonimat a percepţiei agenţiilor faţă de profesionalismul, rigoarea şi claritatea modului în care sunt organizate licitaţiile în industria de comunicare. Reperul acestei cercetări este un studiu realizat în Marea Britanie de către Insitute of Practitioners in Advertising (IPA), care urmăreşte îmbunătătirea modului de organizare a licitaţiilor.
  • 4. Salary Survey Study – studiu de piaţă realizat în parteneriat cu PWC (finalizare în toamna lui 2016), privitor la costurile medii cu forţa de muncă înregistrate la nivel de industrie (PR, Media, Digital şi Creaţie), realizat în sistem de anonimat, din doi în doi ani, finanţat de
    participanţii la studiu.
  • 5. Agency & Client Health Check Study – studiu de piaţă realizat în parteneriat cu D&D Research (finalizare în toamna lui 2016), pentru evaluarea relaţiei dintre agenţie şi clienţii săi în raport cu ceilalţi clienţi ai agentiei, dar şi cu media de referinţă a pieţei.
  • 6. Ghiduri de bune practici pe diverse teme: Brieful de agenţie, Evaluarea ideilor creative, Evaluarea performanţelor agenţiei etc.
  • 7. Festival de creaţie local - Promovarea unui festival local de creativitate puternic, care să ofere recunoaştere celor mai bune campanii de comunicare din România.

Acestor iniţiative li se adaugă proiecte deja consacrate ale organizaţiei, precum Premiile Effie România şi Ziua Publicităţii, ambele realizate în parteneriat cu IAA România, sau Ghidul de Pitch, lansat în iunie 2015.

De asemenea, UAPR îşi propune să colaboreze mai strâns cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar şi cu toate asociaţiile importante locale - IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA etc.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus