Skip to main content

Implicarea socială din cazul Colectiv, premiată de IAA. Adrian Despot a primit simbolic premiul

 
Implicarea socială din cazul Colectiv, premiată de IAA. Adrian Despot a primit simbolic premiul

Publicitate

Solidaritatea faţă de victimele din tragedia de la Clubul Colectiv şi mişcarea socială de implicare civică au fost premiate de International Advertising Association - IAA România, chiar în deschiderea Premiilor de Excelenţă IAA.

Primul premiu al serii a fost acordat celor care s-au implicat activ în sprijinirea celor afectaţi de tragedia de la clubul Colectiv. Trofeul i-a fost înmânat, simbolic, lui Adrian Despot. "Într-adevăr s-a întâmplat o schimbare, ca şi colectiv, am renăscut. Din păcate a trebuit să se întâmple o tragedie.Trebuie să vă spun că vă mulţumesc, deşi mi-aş dori să nu vă mulţumesc. Mi-aş dori să nu mă aflu astăzi aici", a declarat Despot.

"Untold" festivalul promovat prin campania Pay with blood, a fost desemnat Brandul Anului, iar Răzvan Căpănescu (Leo Burnett) a fost votat Personalitatea Anului. IAA şi-a dat singură câteva premii: unul pentru campania împotriva ordonanţei anti-rebate şi un altul pentru Şcoala IAA.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, câştigătorii celei de-a şaptea ediţie a Premiilor de Excelenţă IAA:

Categoria "Inovaţie în comunicare"

  • Julien Ducarroz (Orange)
  • Miruna Macri şi Dan Frînculescu (Publicis) pentru proiectul "Steet View Test"
  • Alex Negoescu pentru testul de puritate Aqua Carpatica
  • Sebastian Olaru pentru campania "Pay with Blood", desfăşurată la Untold Festival.

Categoria "Doing Good in CSR"

  • Denisa Mihai (Avon România), pentru platforma "Donează cu Avon"

Categoria "Doing Good în Voluntariat"

  • Raluca Feher pentru proiectele "Frontline Club"
  • Lorand Balint (Leo Burnett Group) pentru campania Federaţiei Române de Handbal pentru promovarea acestui sport
  • Liana Buzea pentru proiectul "Plantăm fapte bune"

Categoria "Excelenţa în Content Creation"

  • Marta Uşurelu şi revista Biz
  • Răzvan Căpănescu (Leo Burnett), pentru campania "Vino la vot", desfăşurată înainte de alegerile prezidenţiale de anul trecut.

Categoria "Ambasador al Industriei de MarCom"

  • Adrian Boţan (McCann Worldgroup) şi Mihai Gongu (GMP)

Categoria "Excelenţa în contribuţie la consolidarea industriei de MarCom"

  • Grupul de lucru IAA — Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) care a făcut o amplă campanie pentru eliminarea Ordonanţei 25/2013 privind modificarea şi completarea Legii audiovizualului nr. 504/2002.

Categoria "Excelenţa în antreprenoriat în MarCom"

  • Andrei Borţun, fondatorul The Institute, Gala Societăţii Civile şi DIPLOMA

Categoria "Excelenţa în educaţie"

  • Andrei Lăscuţ şi Bogdan Niţu, pentru succesul Şcolii IAA
  • Teodora Migdalovici, pentru The Alternative School for Creative Thinking

Premiul pentru întreaga activitate

  • Felix Tătaru (GMP). Tătaru a spus că, începând de anul viitor, va fi Global President IAA.

Premiul "Personalitatea anului", ales prin votul celor prezenţi la gală, a fost acordat lui Răzvan Căpănescu.

Ultimul premiu al galei a fost acordat Festivalului Untold, care a fost numit "Brandul anului".

Câştigătorii galei au foşti aleşi din 60 de nominalizări, ce au fost propuse online, pe site-ul asociaţiei, iar destinaţia trofeelor a fost decisă de către trei jurii: unul format din membrii board-ului IAA, un altul format din membrii Senatului IAA şi un treilea compus din laureaţii galelor anterioare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus