Skip to main content

Campanie Strongbow pe Instagram: în căutarea Mr. Applehead

 

Ogilvy & Mather lansează pagina oficială de Instagram Strongbow România cu un concurs ce vizează utilizatorii de Instagram. Campania urmăreşte promovarea ingredientului principal al acestei băuturi, mărul.

Publicitate

Pe pagina de Instagram a Strongbow (accesată de pe mobil), consumatorii îl pot găsi şi însoţi pe Mr. Applehead în întreg procesul de fabricaţie al cidrului de mere. Campania se va încheia pe 15 decembrie.

Alexandra Caciur, digital strategist la Ogilvy One: „Acum ceva vreme, Strongbow se afla într-un moment în care îşi atinsese obiectivele de awareness, însă nu toată lumea înţelegea exact din ce este făcut cidrul. Activarea propusă de noi a avut de la început menirea de a le spune tuturor ceva simplu, faptul că Strongbow este o băutură obţinută din mere. Iar felul în care această informaţie, aparent banală, a ajuns către consumatori, este dictat chiar de targetul pe care îl avem şi pe care îl cunoaştem foarte bine (colegii mei din echipa de digital sunt ei înşişi în target). Am ales Instagramul pentru că ştim că vorbim cu early adopters şi că prindem un val de creştere, am creat o călătorie surprinzătoare utilizând toate funcţiile native pe care ni le oferă Instagram-ul (tag, like, comment), am ales să ilustrăm episoadele cu Saddo şi am produs nişte premii #urbanbynature. De asemenea, avem un plan de promovare foarte bine pus la punct şi iată, la numai o săptămână după lansare, rezultatele încep să arate foarte frumos versus KPIs.”

PREMII. La finalul aventurii urbane, participanţii pot câştiga: cidru Strongbow, set de pahare Strongbow, perechi de căşti, longboard-uri, tricouri şi rucsaci cu ilustraţie semnată de ilustratorul român Saddo şi personalizate de Asphalt Freaks şi un aparat foto Mirrorless OMD Olympus E-M10, oferite prin tragere la sorţi la finalul campaniei.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus