Skip to main content

ULTIMA ZI DE CONCURS. 10 premii. Cum poţi câştiga un bestseller internaţional: „Connected” – puterea reţelele sociale şi „Crowdsourcing”, la un click distanţă

 
Connected
Connected

UPDATE. Concursul s-a încheiat. Câştigătorii, aici.

Publicitate

10 cărţi pentru 10 cititori, într-un concurs pentru Paginademedia.ro. Titluri de succes la nivel internaţional, despre tendinţele momentului – reţelele sociale şi crowdsourcingul - sunt oferite cititorilor de către Curtea Veche Publishing.

Despre ce cărţi este vorba şi cum se pot câştiga, în continuare:

Titlurile, care fac parte din colecţia Outliers, lansată de Curtea Veche Publishing sunt „Connected” de dr. Nicholas A. Christakis şi dr. James H. Fowler şi „Crowdsourcing” de Jeff Howe.

MECANISMUL: Spune într-un comentariu la acest articol pe care dintre cele două volume îl preferi şi de ce, iar cartea poate fi a ta: prin tragere la sorţi, zece cititori paginademedia.ro (câte 5 pentru fiecare volum) vor primi gratuit cartea aleasă!

Connected – despre puterea reţelelor sociale

Connected se referă la puterea surprinzătoare a reţelelor sociale şi felul în care ne modelează viaţa

Connected 2Bestseller internaţional, tradusă în peste 20 de limbi, recunoscută cu premiul Books for a Better Life şi considerată cea mai bună carte a anului în topul Business Week din anul ce a urmat lansării (Best Innovation and Design Books), Connected este una dintre acele cărţi care îţi schimbă modul de a înţelege lumea.

Autorii studiază cum reţelele sociale ne determină aproape fiecare aspect al vieţii şi propun Regula celor trei trepte de influenţă. Ne imaginăm că suntem indivizi care îşi controlează singuri destinele, însă nu suntem decât nişte celule în sistemul nervos al unei creaturi cu mult mai mari.

Dr. Nicholas A. Christakis a fost inclus de revista Time în topul celor mai influenţi 100 de oameni din întreaga lume, în vreme ce Dr. James H. Fowler face parte din topul Foreign Policy al celor mai importanţi gânditori ai lumii.

Mai multe detalii referitoare la această carte, AICI.

Crowdsourcingde ce viitorul în afaceri e determinat de puterea maselor

CrowdsourcingJeff Howe, unul dintre cei mai cunoscuţi redactori ai revistei Wired, a propus conceptul de crowdsourcing pentru a descrie procesul prin care, activând puterea transformatoare a tehnologiei actuale, puterea celor mulţi poate fi direcţionată către atingerea unor performanţe rezervate odinioară numai grupurilor restrânse de specialişti. Howe demonstrează că efortul colectiv este o sursă puternică de creativitate şi un motor pentru economie, analizează cum funcţionează fenomenul de crowdsourcing şi ce implicaţii are el asupra întregii societăţi.

Crowdsourcingul, fenomen acum emergent, va deveni în scurt timp modul predilect de lucru, aducând schimbări dramatice asupra economiei, culturii, afacerilor şi politicii.

Pentru mai multe informaţii referitoare la acest volum, AICI.

CÂŞTIGĂ UNUL DIN CELE 10 PREMII. Spune într-un comentariu la acest articol pe care dintre cele două volume îl preferi şi de ce, iar la sfârsitul lunii cartea poate fi a ta: prin tragere la sorţi, zece cititori paginademedia.ro (câte 5 pentru fiecare volum) vor primi gratuit cartea aleasă!

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Crowdsourcingul pentru ca pare interesant subiectul si eventuala valabilitate a acestei teorii in Romania.
  • Imi doresc 'Connected', vreau sa imi aprofundez cunostintele despre social media si sa aflu puncte de vedere ale specialistilor din afara Romaniei.
  • "Connected" pentru ca e felul in care romani educati, inteligenti, onesti, cu bun simt, forteaza schimbarea mentalitatilor in patrie, cu orice risc...
    "Crowdsourcing" vine pe locul doi; mai putin cunoscut la noi poate constitui o alternativa a viitorului si in Romania; pana cand viitorul ne va face si alte surprize...
  • Prefer "Connected" - am lucrat in social media si ma intereseaza in continuare domeniul.
  • Îmi doresc lucrarea „Connected”. Studiez domeniul „Social Media & Marketing Online” și vreau să-mi aprofundez cunoștințele.
  • Îmi doresc lucrarea „Connected”. Studiez Social Media & Marketing Online și vreau să-mi aprofundez cunoștințele în acest domeniu.
  • Sincer mi se pare o prostie, iar atunci când se scria cartea nu erau rețelele în vogă si nu se stiau exact capabilitățile
  • Aleg „Crowdsourcing” pentru că pe cealaltă am citit-o deja. :)
  • Crowdsourcing, pentru ca lucrez in vanzari. Cred ca m-ar ajuta foarte mult sa imi dezvolt mai bine Abilitățile de vânzare si Leadership. Mulțumesc!
  • As dori sa citesc "Connected", sunt foarte interesat de fenomenul retelelor sociale si consider ca ne influenteaza atat viata profesionala cat si cea personala.
  • Connected.
    Sunt foarte curios sa descopar un alt punct de vedere referitor la retele sociale si la modul in care ne conecteaza. Este un subiect foarte actual.
  • Crowdsourcing - Ca sa fac nota discordanta, sunt interesante ambele :)
  • Connected”- deoarece este o carte in care lumea este privită cu alti ochi si sunt foarte curioasa de modul in care ma va face sa privesc si sa inteleg lumea altfel.

Trimite un comentariu

sus