Skip to main content

Publicis România lansează Nurun, divizia specializată pe digital

 

Grupul Publicis îşi lansează o nouă divizie, cu activitate în domeniul digital: Nurun.

Publicitate

Cu birouri în 21 de ţări şi peste 4000 de angajaţi, Nurun, divizia specializată de digital a reţelei Publicis Worldwide, se lansează şi în România. Noua agenţie va fi condusă de Călin Buzea şi Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors.

Despre Nurun

Nurun România oferă servicii integrate de comunicare digitală şi dispune de o gamă largă de expertize, de la strategie, creaţie şi social media, până la programare şi implementare.

"Agenţia va combina insight-urile de consumatori cu noile tehnologii pentru a dezvolta produse, servicii şi platforme ce transformă experienţa consumatorilor şi asigură succesul clienţilor săi într-o lume conectată", potrivit unui comunicat de presă al Publicis.

Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziţie, va gestiona zona de strategie, technologie şi mobile.

Liviu Toader a condus Arc şi, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging şi brand experience.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus