Skip to main content

Sesizări la CNA în cazul preluării fără sursă a interviului cu Cioloş de la Digi 24 de către Antena 3

 

CNA va analiza modul în care Antena 3 a preluat fragmente din interviul cu premierul Dacian Cioloş de la Digi 24. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, forul a primit şapte reclamaţii şi o autosesizare din partea unui membru CNA în legătură cu preluarea interviului fără menţionarea sursei.

Publicitate

„Primul interviu al premierului Cioloş”, a titrat Antena 3 duminică seara, pe burtieră, la începutul emisiunii Sinteza zilei, după cum paginademedia.ro a relatat AICI. Postul de ştiri a difuzat ulterior imagini din interviu, cu sigla Antena 3 pe ecran. Doar că interviul a fost difuzat pe postul de ştiri Digi 24, unde Luca Niculescu era moderator.

Imaginea a fost tăiată astfel încât să nu se vadă sigla postului Digi 24. Sursa interviului nu a fost precizată în niciun loc pe ecran. Pe burtieră rula “Primul interviu al premierului Cioloş” sau “Ce notă notă daţi răspunsurilor premierului”.

Nici în introducerea emisiunii, Mihai Gâdea nu a precizat sursa interviului.

Mihai Gâdea, la începutul emisiunii:

“Haideţi să vedem un prim fragment din primul interviu televizat pe care îl dă în calitate de premier Dacian Cioloş. Sunt lucruri importante de aflat, mi se pare că are o comunicare destul de interesantă.

Haideţi să analizăm împreună şi să aflăm care sunt intenţiile reale ale premierului.”

Ulterior (de la 22.06), au curs imaginile din interviu, fără precizarea sursei sau fără a fi vizibilă sigla Digi 24. Abia după 15 minute de emisiune, au intrat primele cadre în care se vedea sigla postului Digi 24.

Din 24 de minute de interviu, doar în cinci minute s-a văzut sigla Digi pe ecran. Nici înainte, nici după interviu, Mihai Gâdea nu a precizat de la ce post au fost preluate imaginile, deşi a precizat că e vorba de "primul interviu televizat al premierului".

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Antena 1 a folosit doar hotia. Romania tv daca era pe faza, sa fure interviul, puneau si EXCLUSIV pe el. Ce ne mai mira astfel de lucruri cata vreme CNA-ul este condus de oamenii Antenei 1 si ai Romania TV?
  • prostia e la digi care nu si-au pus logo-ul pe wall-ul din spatele invitatului, iar antena3 se stie cat de "profesionisti" sunt asa ca nu mai vb nimic...
  • Petrisor... cum comentezi asta:
    http://www.dcnews.ro/o-televiziune-de-tiri-pusa-la-zid-inacceptabil-acest-demers-de-presa_490990.html

Trimite un comentariu

sus