Skip to main content

Câţi români s-au uitat la finala câştigată de concurenta lui Chirilă. Finala Vocea României, cifre de două ori mai mari decât X-Factor la oraşe şi pe comercial.

 
Câţi români s-au uitat la finala câştigată de concurenta lui Chirilă. Finala Vocea României, cifre de două ori mai mari decât X-Factor la oraşe şi pe comercial.

Finala emisiunii Vocea României, de pe Pro TV, câştigată de Cristina Bălan, a avut cifre de două ori mai mari decât X-Factor la nivel urban şi pe targetul comercial, iar diferenţa a fost consistentă şi la nivelul întregii ţări. Vocea era la finală, în timp de X-Factor difuza prima ediţie live din acest sezon.

Publicitate

Câţi români s-au uitat la finala Vocea României, câştigată a doua ediţie la rând de o concurentă din echipa lui Tudor Chirilă?

Audienţa Vocii e a fost peste ediţia trecută. Şi diferenţele în faţa programului concurent de pe Antena 1 au fost mai mari. Vocea României s-a intersectat aseară pe tot intervalul cu X-Factor, iar emisiunea de pe Antena 1 a continuat până aproape de 1.30 noaptea.

De remarcat procentul mare de public de la oraşe: două treimi din publicul finalei Vocea României, de pe Pro TV, a fost din mediul urban.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul finalei de la Vocea României, la bătaie directă cu X-Factor (20.30-00.35).

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste un milion şi jumătate de români s-au uitat la finala emisiunii de pe Pro TV. Vocea României a avut în faţa X-Factor un plus de 600.000 de telespectatori în fiecare minut. Top cinci a fost completat de Kanal D, TVR 1 şi Antena 3.

Vârf naţional finala Vocea României: 2.100.000 de telespectatori, la 20.59 (rating 11.4 şi 20,6% cotă de piaţă).

URBAN. La oraşe, finala câştigată de Cristina Bălan a avut audienţe duble în comparaţie cu X-Factor. O medie de peste un milion de telespectatori petru finala câştigată de concurenta lui Tudor Chirilă. Pe interval, la emisiunea jurizată de Delia, Ştefan Bănică şi Horia Brenciu pe Antena 1 se uitau jumătate de milion de telespectatori. Kanal D, Antena 3 şi România TV au urmat în clasament.

Vârf urban finala Vocea României: 1.296.000 de telespectatori, la ora 22.29 (rating 12,8 şi 26,8% cotă de piaţă).

COMERCIAL. Vocea României a avut 580.000 de telespectatori pe segmentul comercial 18-49 de ani. Pe acest target, finala de pe Pro TV a avut audienţe de peste două ori mai mari decât primul live al emisiunii X-Factor, de pe Antena 1.

Vârf comercial finala Vocea României: 722.000 de telespectatori, la ora 22.29 (rating 14,3% şi 33,4% cotă de piaţă)

Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.539.000 8.3 19.5
2 Antena 1 936.000 5.1 11.9
3 Kanal D 635.000 3.4 8.1
4 TVR 1 537.000 2.9 6.8
5 Antena 3 325.000 1.8 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.013.000 10.0 23.4
2 Antena 1 515.000 5.1 11.9
3 Kanal D 310.000 3.1 7.1
4 Antena 3 215.000 2.1 4.9
5 Romania TV 189.000 1.9 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 581.000 11.5 30.0
2 Antena 1 257.000 5.1 13.3
3 Kanal D 98.000 1.9 5.0
4 Prima TV 83.000 1.6 4.3
5 National TV 61.000 1.2 3.2

GALERIE FOTO. Cristina Bălan, votată Vocea României

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dane, in ciuda campanbiei publicitare f scumpe, acoperirea Dolce e slaba, in continuare...ei acopera un segment de populatie imbatrinita si o buna parte din mediul rural. Da, ai dreptate, Dolce transmite la greu tot felul de competitii...ai uitat ca Digi Sport a transmis cupa mondiala la rugby, unde Romania a avut o prezenta onorabila. Nu te ascunde dupa vorbe...eu ma asteptam ca TVRul sa dea CM handbal feminin.
  • @Geo: nu e nici o dezamagire, am pierdut din vedere ca Dolce ar fi masurat. In ultima perioada mi-a ramas in minte faptul ca Digi Sport (si Digi 24) au intrat in masuratori.
    Da, Dolce Sport nu are audienta mare, pentru ca nici acoperirea nu e foarte mare.
    Din pacate pentru noi si din fericire pentru ei, transmit evenimente gen CM de handbal feminin, unde Romania a luat locul 3 sau CE fotbal din 2016..
    Mai exact, problema nu e ca ei le transmit, ci faptul ca altii (mult) mai mari (cu acoperire) nu le transmit..
  • Antena a vrut sa faca raing cand era tocmai finala de la Voce?! Eu as fi tras de par X Factorul cu 1000 de bootcamp-uri si alte prostii incat sa incep galele live fix dupa Voce - toata lumea de pe pro s-ar fi uitat atunci uimiti cand cautau in program Vocea si dadeau pe antena de un nou show (pt ca XFactor la auditii e mult mai slab ca in gale, asa cum si Vocea e super tare in auditiile pe nevazute, fata de gale care nu prea sunt de senzatie)
  • Dan, regret ca te dezamagesc dar te informez, daca nu stiai, ca Dolce Sport este masurat de multa vreme…Ca sa te convingi poti lectura acest articol http://www.paginademedia.ro/2015/12/audiente-meciul-viitorul---steaua-urmarit-de-peste-doua-milioane-de-persoane-la-trei-posturi-tv
    referitor la un meci de fotbal difuzat de Pro TV, Digi Sport si Dolce. Pe national, Digi a avut 381.000 telespectatori iar Dolce 175.000 telespectatori. Pe comercial, adica pe segmental care aduce publicitate, diferenta a fost si mai mare. Digi a avut 87.000 telespectatori iar Dolce doar 3.000 telespectatori. Comentariile sunt de prisos. Audientele Dolce sunt mici orice competitive sportive ar transmite.
  • Toate schimbarile de grafica sint in "mai rau", cred eu.
    Precizarea HD veche arata mai bine, sigla dinainte era mai "3D style", ca sa zic asa (asta noua e aproape identica cu cea de la inceputurile Pro TV)..
    Si TVR HD a schimbat pozitionarea siglei..tot mai rau..mai au un pic si o duc in centrul cadrului..foarte urit!
  • Nu se scrie nimic de faptul ca Pro-ul si-a schimbat sigla, semnul HD si restul? :D
  • PROTV e mereu pe locul 1. asa a fost, asa este, si asa va ramane.
  • Buna observatie, Geo! Sint convins ca ultimele 3 meciuri de pina acum au avut rating bun. Dar Dolce Sport nu e masurat, desi putem intui cit au avut in categoria "altii".
    Si inca ceva (poate redactia Pagina de media ne lamureste)..audientele pentru Pro TV sint doar pentru varianta SD sau o includ si pe cea HD? Cam toti operatorii, fie ei de cablu sau satelit, au in grila ambele variante.
    Multumesc!
  • DolceSport are audiențe foarte slabe deși are un conținut destul de OK.
    Acoperirea este destul de slabă, cam 25 %.
    Nici măcar pe Național nu au intrat în primii 5.
  • Meciul de handbal ce audienta a avut??? Nu ati dat nicio audienta de la mondialul de handbal :(

Trimite un comentariu

sus