Skip to main content

Agenţia Lowe, de 23 de ani pe piaţa din România, îşi schimbă numele şi are un nou logo

 
Veronica Savanciuc
Veronica Savanciuc
Începând de astăzi, agenţia de publicitate Lowe îşi schimbă numele în MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut la nivel internaţional dintre cele două entităţi creative, Mullen şi Lowe and Partners. Schimbarea numelui agenţiei înseamnă şi o nouă poziţionare, anunţă grupul de comunicare.
Publicitate

Veronica Savanciuc, preşedinte şi CEO Lowe Group, despre noua poziţionare: „MullenLowe sintetizează ce este mai bun în comunicarea contemporană: know-how global, spirit antreprenorial, structuri eficiente, inovaţie şi foarte multă ambiţie. Pornim în 2016 cu mentalitate de challengeri cu spirit de învingători, aflaţi în căutarea unor parteneri curajoşi, care să ne respecte şi să ne provoace pe-atât de mult pe cât îi respectăm şi îi provocăm noi! Iar noua identitate de brand a agenţiei noastre de creaţie este dinamică şi curajoasă, aşa cum ne şi simţim”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte şi CEO, Lowe Group.

Mullen este una dintre cele mai mari agenţii americane, cu un portofoliu de clienţi printre care Google, Patron, American Greetings, Ask.com şi National Geographic şi numeroase premii obţinute la Cannes, Clio şi Effie Awards.

În urma schimbării numelui, agenţia de creaţie a grupului Lowe şi-a schimbat şi logo-ul:

Vechiul logo:

Noul Logo:

Firma de publicitate, fondată de Veronica Savanciuc şi de Paul Radu în 1993, a pornit la drum sub numele Plus Advertising. Doi ani mai târziu, se afilia la reţeaua internaţională Lintas, membră Interpublic. Lowe a semnat strategiile de comunicare pentru lansarea pe piaţă a unor branduri noi, astăzi nume sonore - Raiffeisen Bank, Unilever, Nestea, Tuborg, Gothaer, Staropramen; a gestionat rebranding-uri precum Dero, Rexona, Adesgo, Kinder Surprise.

DIN ARHIVĂ. Câteva dintre campaniile marca Lowe:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Vechiul logou mi se pare amatoricesc - bănuiesc că au cheltuit mii se euro cu realizarea acestuia. Noul logou, cel cu caracatita, mi s-ar fi părut OK dacă agenția se numea Octopus. Chiar nu îi înțeleg. Cât privește reclamele pe care le-au făcut și postate aici pe site...să fim serioși...bani mulți, calitate... Firește, gusturile sunt discutabile.

Trimite un comentariu

sus