Skip to main content

ANALIZĂ. Alpha Bank, ING Bank şi BCR, băncile cu cele mai multe reclame în 2015

 
ANALIZĂ. Alpha Bank, ING Bank şi BCR, băncile cu cele mai multe reclame în 2015

Alpha Bank, ING Bank şi BCR sunt băncile cu cele mai multe reclame înregistrate pe parcursul anului 2015, potrivit unei monitorizări mediaTRUST. Anul trecut, Alpha Bank este instituţia bancară cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite – 9.196 şi 6.436 de apariţii (articole, ştiri etc.) în mass media din România.

Publicitate

Locul doi în clasament este ocupat de ING Bank cu 6.772 de reclame şi 8.111 de menţiuni anul trecut.

BCR este pe locul trei în top cu 6.440 de reclame şi 50.318 de apariţii în mass media, cele mai multe dintre ele fiind menţiuni în social media.

Număr apariţii/medii difuzare

  • Din punctul de vedere al numărului de apariţii în mass media, BCR conduce clasamentul cu 50.318 de menţiuni, dintre care 31. 915 s-au înregistrat în social media.
  • Urmează ING Bank cu 8.111 menţiuni şi Alpha Bank cu 6.436 de menţiuni.

Distribuţia reclamelor/medii difuzare

  • Distribuţia reclamelor pe tipuri de media indică un număr crescut al acestora la TV, 7.482 din totalul de reclame cu Alpha Bank fiind difuzate la TV.
  • ING Bank a înregistrat 4.425 de reclame difuzate la posturile de televiziune.
  • BCR a înregistrat 5.486 reclame la TV.

Evoluţia reclamelor la sectorul bancar 2014/2015

Numărul reclamelor înregistrate în 2015 pentru sectorul bancar a scăzut comparativ cu cel înregistrat în 2014. Dacă pe parcursul anului 2014 au fost difuzate 63.491 de reclame, în 2015 s-au înregistrat 61.128 reclame, mai putin cu 2.363 de reclame.

Rezultatele indică o scădere cu 16,8% a reclamelor tipărite în presa scrisă în 2015, pe când reclamele difuzate la posturile de radio au înregistrat o creştere de 5%.

Despre raport

Selecţia celor trei bănci s-a făcut în funcţie de numărul de reclame înregistrate pe parcursul anului 2015.

Monitorizare publicitate 1 ianuarie - 31 decembrie 2015, surse admonit: 21 posturi de televiziune, 11 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

Monitorizarea mass media 1 ianuarie – 31 decembrie 2015, surse: 22 posturi TV, 13 posturi naţionale de radio, peste 500 de publicaţii naţionale şi locale şi peste 30.000 domenii online.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus