Skip to main content

Te pui cu blondele? Valentina Pelinel şi Alina Borcea au săltat audienţa emisiunilor tabloide

 
Alina Borcea si Valentina Pelinel
Alina Borcea si Valentina Pelinel

Cazul monden al momentului - Valentina Pelinel însărcinată cu Cristi Borcea? Ce zice soţia Alina Borcea - a ridicat audienţa emisiunilor tabloide, care în ultimele zile au dezbătut subiectul pe toate părţile.

Publicitate

Emisiunile tabloide La Măruţă, Acces Direct, WowBiz şi Un show păcătos, care au tratat scandalul, au avut în aceste zile audienţe bune. Câţi români au stat cu ochii pe Valentina Pelinel, Alina Borcea, Cristi Andrei sau Carmen Hara?

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele programelor de tip tabloid martţi şi miercuri.

Marţi: Aproape trei milioane de români la Măruţă şi la Acces Direct. Cifre mari la WowBiz

Scandalul monden a izbucnit luni seară, când Valentina Pelinel a făcut anunţul că este însărcinată în emisiunea lui Cristi Brancu, de la Antena Stars. Marţi, toate programele tabloide au abordat subiectul.

Rezultatele:

Tabloidele de după amiază:

O medie de peste 1,5 milioane de români la Acces Direct, pe Antena 1 şi de peste 1,4 milioane la Cătălin Măruţă, pe Pro TV. Măruţă a avut-o în studio pe Alina Borcea. La oraşe, peste 700.000 de români pentru emisiunea Simonei Gherghe şi peste 600.000 la Măruţă. Avantaj pentru Pro TV pe targetul comercial: aproape 300.000 la Măruţă şi aproape 250.000 la Antena 1

Tabloidele de seară:

WowBiz a sărit de 900.000 de români marţi seară, în prima ediţie cu o nouă prezentatoare: Andreea Mantea, în locul Adelinei Pestriţu. Un show păcătos a numărat aproape 390.000 de telespectatori. La oraşe, 440.000 de telespectatori pentru emisiunea de pe Kanal D şi 220.000 la Capatos. Pe segmentul comercial, WowBiz s-a apropiat de 200.000 de telespectatori, faţă de 100.000 la emisiunea de pe Antena 1.

Miercuri: Cifrele se menţin mari la tabloidele de zi

După amiază:

Acces Direct şi La Măruţă au avut audienţe ridicate şi miercuri: peste 1,6 milioane de români la emisiunea de pe Antena 1 şi peste 1,5 milioane la Pro TV. Cifre mai mari pentru Măruţă la nivel urban (820.000, faţă de 744.000 la Acces Direct).

Miercuri, diferenţa dintre Măruţă şi Simona Gherghe a fost mai mare pe targetul comercial 18-49 de ani: aproape 400.000 de telespectatori la emisiunea de pe Pro TV şi 230.000 la Antena 1.

De notat că la ambele tabloide, subiectul Borcea nu a fost singurul tratat în emisiune (ambele emisiuni au avut şi cazuri sociale).

Seara:

Dacă marţi seara sărea de 900.000 de telespectatori, WowBiz a avut miercuri, cu subiectul Borcea - Pelinel o medie de 670.000 de telespectatori. La un show păcătos (cu acelaşi subiect) s-au uitat 580.000 de români, cu 200.000 peste ziua anterioară.

La oraşe, Capatos a avut o medie de 344.000 de telespectatori (mult peste ziua anterioară), iar WowBiz a atras 322.00 de orăşeni.

Dacă marţi WowBiz a stat mai bine decât Capatos pe segmentul comercial, miercuri situaţia a stat invers: 170.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru emisiunea tabloidă de pe Antena 1, faţă de 120.000 la WowBiz.

Audienţele emisiunilor de tip tabloid MARŢI, 5 ianuarie:

MARTI NATIONAL URBAN COMERCIAL
Persoane (Rtg%) Share Persoane (Rtg%) Share Persoane Share
La Maruta 1.430.000 (7,8) 17.7 614.000 (6,2) 15.1 292.000 (6,2) 19.9
Acces Direct 1.546.000 (8,4) 20.1 731.000 (7,3) 18.7 245.000 (5,2) 17.5
WowBiz 903.000 (4,9) 14.9 439.000 (4,4) 12.9 197.000 (4,2) 13.4
Un show pacatos 388.000 (2,1) 8.5 217.000 (2,2) 8.4 104.000 (2,2) 8.9

Audienţele emisiunilor de tip tabloid MIERCURI, 6 ianuarie:

MIERCURI NATIONAL URBAN COMERCIAL
Persoane (Rtg%) Share% Nr. Persoane (Rtg%) Share% Nr. persoane Share%
La Maruta 1.543.000 (8,4) 18.6 817.000 (8,2) 19.2 398.000 (8,4) 26
Acces Direct 1.606.000 (8,8) 20 744.000 (7,5) 18.1 226.000 (4,8) 15.6
WowBiz 670.000 (3,7) 10.5 322.000 (3,2) 9.2 120.000 (2,5) 7.9
Un show pacatos 582.000 (3,2) 11.9 344.000 (3,4) 12.3 171.000 (3,6) 13.5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus