
AUDIENȚE. Las Fierbinți a pornit pe primul loc în nou sezon, al nouălea pe Pro TV. Serialul a depășit pe intervalul de difuzare producția turcească Bahar, de pe Kanal D și talent-showul Next Star cu Dan Negru, de pe Antena 1.
În primul episod al noii serii Las Fierbinți, vârfurile de audiență s-au dus spre 2,8 milioane de români pe minut.
De remarcat cotă de piață a Las Fierbinți pe targetul comercial: aproape 32%, ceea ce înceamnă că unul din trei români între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor erau pe producția de pe Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele posturilor TV pe intervalul primului episod Las Fierbinți din noul sezon (intervalul 20.30-22.30):
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, peste 2,1 milioane de români s-au uitat la Las Fierbinți în fiecare minut. Serialul de pe Pro TV a avut un avans de peste 200.000 de telespectatori în fața producției Bahar, de pe Kanal D. Locul trei pentru Antena 1, cu peste un milion și jumătate de români la Next Star.
De notat locul cinci pentru Național TV, cu serialul indian Dragoste și ură și cu debutul unui serial canadian Patrula 19-2.
Vârf național Las Fierbinți: 2,77 milioane de persoane (15,1 rating și 26,6% cotă de piață) la 21.10.
URBAN. O medie de peste 1,1 milioane de telespectatori la orașe, pentru Las Fierbinți A fost singurul program de pe interval cu peste un milion medie. Locul al doilea, după Pro TV, a fost al Kanal D, cu 940.000 de telespectatori. La Next Star s-au uitat 777.000 de telespectatori din urban.
Vârf urban Las Fierbinți: 1,4 milioane de persoane (14,1 rating și 25,4% cotă de piață) la 21.10.
COMERCIAL. Las Fierbinți a fost urmărit de 673.000 de telespectatori întyre 18 și 49 de ani, de peste două ori mai mulți decât a înregistrat serialul Bahar. Cotă de piață mare pentru producția de pe Pro TV: aproape 32%.
Pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost pe locul al treilea.
Vârf comercial Las Fierbinți: 827.000 de telespectatori (17,3 rating și 39,3% cotă de piață), la 22.12.
Audiența posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-22.30), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.156.000 | 11.8 | 21.4 |
2 | Kanal D | 1.824.000 | 10.0 | 18.1 |
3 | Antena 1 | 1.525.000 | 8.3 | 15.1 |
4 | Antena 3 | 460.000 | 2.5 | 4.6 |
5 | National TV | 342.000 | 1.9 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-22.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.141.000 | 11.4 | 20.9 |
2 | Kanal D | 939.000 | 9.4 | 17.2 |
3 | Antena 1 | 777.000 | 7.8 | 14.2 |
4 | Antena 3 | 310.000 | 3.1 | 5.7 |
5 | Romania TV | 174.000 | 1.7 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV joi, 25 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-22.30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 673.000 | 14.0 | 31.6 |
2 | Kanal D | 294.000 | 6.1 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 271.000 | 5.7 | 12.7 |
4 | Prima TV | 51.000 | 1.1 | 2.4 |
5 | Antena 3 | 36.000 | 0.8 | 1.7 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Da, super comedie de pe PRO, L.F. este pe 1 cu oricine se bate, la fel si R.A.T., dar daca Bahar o sa fie mutata LUNI-MARTI-MIERCURI? Ce face atunci PRO? Ferma o sa fie sub Kanal D, Bake Off are premiera dar ce vedem? Dulcegarii..
Nu mi se pare interesanta emisiunea din punctul meu de vedere.