Skip to main content

"Trăieşte-l", nu "ignoră-l". Pepsi schimbă mesajul unui panou publicitar după ce a primit reacţii negative

 
Sursa foto: Cristian Lupşa, pe pagina de Instagram
Sursa foto: Cristian Lupşa, pe pagina de Instagram

Slogan cu scandal. „Filmul e un moment. Ignoră-l”, unul dintre sloganele Pepsi din campania aniversară, a fost schimbat după ce internauţii l-au criticat intens.

Publicitate

Mesajul a fost postat pe Facebook de un utilizator şi a început repede să circule. Sloganul „Filmul e un moment. Ignoră-l” apărea pe un mash uriaş pe bulevardul Magheru din Capitală, foarte aproape de cinema Scala.

După ce a stârnit reacţii, Pepsi a ieşit cu explicaţii. Tot pe Facebook.

„Nu a fost intentia noastra ca, prin acest vizual, sa lezam in vreun fel pe toti cei implicati in industria cinematografiei. Ceea ce ne-am dorit a fost sa reamintim romanilor de acea perioada din ultimii 50 de ani in care cuplurile mergeau la film si pentru a se bucura de un sarut, departe de privirile iscoditoare ale celorlati. Erau vremuri cand afisarea in public a afectiunii nu era privita atat de natural precum in zilele noastre. (...) vom modifica mesajul vizualului astfel incat sa nu mai lase loc de interpretari”, au transmis cei de la Pepsi.

Astăzi, panoul a fost schimbat, după cum se poate vedea într-o fotografie postată de jurnalistul Cristian Lupşa pe pagina sa de Instagram.

În locul său a apărut un alt slogan: „Filmul e un moment. Trăieşte-l în doi”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ted: Ted, sincer, mă bucur şi te invidez că tu ai înţeles mesajul acelui banner şi mai ales legătura sloganului cu cei 50 de ani de Pepsi in România.
  • Marian, eu zici sa-i reclami si pe producatorii de blugi rupti... Cum au avut tupeul sa strice si uzeze pantaloni inainte de a-i vinde? Apoi au tupeul maxim sa ceara pret de nou pe o pereche de pantaloni uzati si abuzati. Curata nerusinare!
  • Da'cu sloganul ăsta ce fac, că nu-i mai breaz ?

    ”Stilul e un moment. Murdăreşte-l.”

    http://www.simplybucharest.ro/?p=33999
  • Asa-i cu copy-ul ce suna bine doar in sala de prezentare! Ar mai trebui testate si pe ... oameni! :)
  • De unde rezulta, DIN NOU, ca ce suna bine in engleza nu are aceeasi rezonanta in romana.

Trimite un comentariu

sus