Skip to main content

Agenţia de PR Golin a câştigat contul Farmec

 
Foto: Clujazi.ro
Foto: Clujazi.ro

În urma unei licitaţii, contul Farmec a intrat în portofoliul Golin. Agenţia de PR se va ocupa de comunicarea corporate şi a brandurilor din portofoliul producătorului de cosmetice, precum şi de activităţile social media, CSR şi de evenimentele producătorului român de cosmetice.

Publicitate

„Farmec este o companie de referinţă pentru românii de pretutindeni, un brand iconic, pentru care orice om de comunicare îşi doreşte să aibă şansa de a lucra. Mai mult decât atât, ne identificăm foarte tare cu valorile în care crede brandul Farmec: calitate, inovaţie, responsabilitate”, a declarat Monica Botez, Managing Partner, Golin.

Farmec SA Cluj-Napoca este unul dintre cei mai mari producători români de cosmetice. Compania are acreditări internaţionale ale proceselor de fabricaţie şi comercializează produsele din portofoliu în peste 30 ţări. Istoria modernă a companiei începe în anul 1967, când Farmec a devenit primul producător de creme şi emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus