Skip to main content

VIDEO. Soția lui Mândruță susține noua campanie pentru brandul Activia

 
VIDEO. Soția lui Mândruță susține noua campanie pentru brandul Activia
Foto: Adevarul

Ioana Mândruță, soția realizatorului de la Digi FM Lucian Mândruță, susține noua campanie Danone pentru brandul Activia care se desfășoară sub sloganul "Alimentația sănătoasă hrănește fericirea". Ea nu apare în spotul TV, dar este "endorser" al brandului de iaurt.

Alături de Ioana Mândruță, care este medic primar neurolog, un alt endorser al noii campanii integrate pentru Activia este prof. univ. dr. Nicolae Hâncu, membru de onoare al Academiei Române.

Publicitate

Campania își propune să-i educe pe consumatori în direcția adoptării unui stil de viață sănătos.

"Insight-ul campaniei se concentrează pe ideea că pentru a avea o stare de bine fizică și emoțională, până la vârste avansate, obiceiurile alimentare sănătoase trebuie adoptate din tinerețe și menținute întreaga viață", potrivit reprezentanților Image PR, agenția care se ocupă de comunicarea brandului Danone.

În cadrul campaniei a fost lansat și un produs nou, Activia cereale integrale cu nuci și ovăz.

Campania se derulează în perioada martie-aprilie şi este susținută prin spot TV, activări in-store, acțiuni online și printr-un mix de acțiuni de relații publice.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu