Skip to main content

Agenții românești la Sabre Awards. MSL Group The Practice și Dăescu Borțun Olteanu, patru nominalizări fiecare. Graffiti PR și Tribal, finaliști

 
Agenții românești la Sabre Awards. MSL Group The Practice și Dăescu Borțun Olteanu, patru nominalizări fiecare. Graffiti PR și Tribal, finaliști

MSL Group The Practice și Dăescu Borțun Olteanu sunt agențiile din România cu cele mai multe nominalizări la Sabre Awards, una dintre cele mai prestigioase competiții dedicate industriei de relații publice. Cele două agenții au fiecare câte patru campanii pe lista scurtă a festivalului.

Publicitate

Printre finaliștii din țara noastră se mai numără Graffiti PR și Tribal Worldwide, fiecare cu câte o campanie. 

La nivel global, MSL este rețeaua cu cel mai mare număr de nominalizări, cu 18 campanii selectate din totalul de peste 2.400 de înscrieri.

Ceremonia de premiere EMEA Sabre Awards are loc pe 25 mai, la Berlin. Cu o tradiţie de peste un deceniu în Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, compania Sabre Awards premiază cele mai strategice, creative şi eficiente campanii.

Paginademedia.ro, prezintă în continuare campaniile implementate în România, care au intrat în finala de la Sabre Awards

Campaniile MSLGroup The Practice nominalizate anul acesta sunt:

DIAMOND SABRE AWARDS

MEASUREMENT AND EVALUATION

Give Code a Chance—AdFaber

Campania a fost premiata si in tara, la cea mai importanta competitie de PR - Romanian PR Award cu trofeul Best Measurement & Evaluation si SILVER la categoria ONG-uri. Societate civila. Campania este realizata pentru Ad Faber, ONG care implementeaza programul international Hour of Code in Romania.

GOLD SABRE AWARDS

BALKANS TomorrowMe—Samsung Electronics Romania

Este o campanie de responsabilitate socială care se adresează elevilor de liceu si urmareste oferirea de sprijin pentru descoperirea vocatiei si carieriei intr-o lume digitala si dinamica.

FOOD SERVICE - #SmileAfterSmile for 20 Years—McDonald's Romania

Campania de aniversare a 20 de ani de McDonald's in Romania este o campanie derulata pe parcursul unui an de zile, bogata in tactici de la cele de comunicare interna pana la comunicare segmentata cu toti stakeholderii. Campania a avut rezultate exceptionala in indicatori de brand si de vanzari.

CONSUMER ELECTRONICS - The First SUHD Digital Art Gallery—Samsung Electronics Romania

Campania propune o abordare inedita in categoria de smart TV-uri, reusind o asociere interesanta intre arta digitala contemporana si smart TV-urile Smasung. Campania a avut si o componenta puternica de engagement, publicul tinta fiind implicat direct pe parcursul campaniei printr-o platforma online galeriasuhd.ro.

Campaniile Dăescu Borțun Olteanu nominalizate la Sabre Awards 2016

"Fără roșu", campania gândită și implementată pentru Gillette, este nominalizată la un premiu Diamond, la categoria Research and Planning.

Agenția a convins un segment important al publicului țintă să facă upgrade-ul de la lame de ras de unică folosință la Gillette Mach3.

"Sculptura", tot o campanie pentru Gillette, concurează pentru aur la categoria Balkans.

"Orașul se schimbă cu noi", campanie realizată pentru Mega Mall, concurează pentru un trofeu de aur la categoria Retailers. 

Aceasta a fost o campanie de lansare și poziționare a Mega Mall. 

 

"Rolls2Boom", campanie realizată pentru Ultimate Ears/Logitech la Technology: Hardware, intră în competiție pentru un trofeu de aur.

Ultimate Ears avea target dublarea vânzărilor în Q 4 al 2015 față de trimestrul similar din 2014. Agenția a propus o strategie în urma căreia, utilizând doar relațiile publice si canalele in-store, Ultimate Ears a reușit să educe o categorie întreagă de public și să crească vânzarile cu 357% în termeni de volum, fără să umble la prețul de la raft. În valoare, vânzările Ultimate Ears au crescut cu 372%.

GOLD SABRE AWARDS

BALKANS - Vocational Romania—OMV Petrom, campanie realizată de Graffiti Public Relations SRL, GMP PR + Webstyler.

Campania "România Meseriaşă" și-a propus să suplinească, cel puţin parţial, deficitul de meseriaşi bine pregătiţi apărut odată cu dispariţia şcolilor profesionale şi vocaţionale. La început, compania OMV a trimis în vara anului trecut 200 de elevi în "Tabăra Meseriaşilor", pentru a învăţa mai multe despre meseria aleasă de la specialişti, inclusiv prin ateliere practice şi metode dezvoltare personală. 

MARKETING TO YOUTH #MecSaysHiToJunimea—McDonald's Romania with Tribal Worldwide Romania

MSL Group The Practice a mai câștigat în trecut premii la festivalul Sabre Awards. 

Agenția s-a numărat printre finaliștii și premianții EMEA Sabre Awards în toți cei 9 ani de când participă în cadrul competiției. În 2013, agenția a câștigat titlul de Eastern Europe Consultancy of The Year, fiind prima și singura agenţie românească de relaţii publice care a primit această recunoaştere la nivel internaţional. În 2015, MSLGROUP The Practice câștigă pentru a doua oară trofeul Eastern Europe Consultancy of the Year, de data aceasta ca parte din echipa MSLGROUP.

Lista completă a câştigătorilor EMEA Sabre Awards din acest an poate fi accesată AICI.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu