Skip to main content

FOTO-VIDEO. Câinele ING, cea mai creativă reclamă TV din martie. Topul spoturilor

 
FOTO-VIDEO. Câinele ING, cea mai creativă reclamă TV din martie. Topul spoturilor

Headdvertising, Publicis România, GMP Advertising şi MRM Worldwide România au realizat cele mai creative reclame din România în luna martie, potrivit topului realizat de ADC*RO.

Publicitate

Campaniile care au luat cel mai mare punctaj, la egalitate, şi ocupă primul loc sunt ING - Cel mai bun prieten al salariului, semnată de Headvertising, şi Green Endorsement, realizată de Publicis România.

Campania ING

Green Endorsement

Pe locul doi se află Premiile Fibra - Consumatorii au curaj, campanie a agenţiei GMP Advertising.

Pe locul trei se află KFC – Wifi test, semnată de agenţia MRM Worldwide România.

Membrii Art Directors Club România aleg în fiecare lună top trei cele mai creative idei realizate de agenţiile de publicitate.

Despre cele mai creative campanii ale lunii trecute

Despre campania ING, Eugen Suman (Preşedintele ADC România & Creative Director Kubis Interactive) spune:

„ING a avut ȋntotdeauna o comunicare atipică pentru o bancă, cel puţin ȋn România. Campania "Cel mai bun prieten al salariului" vine ȋn continuarea acestei tradiţii de creativitate relevantă pentru consumator. I-am dat punctajul maxim pentru felul ȋn care a fost scrisă, pentru modul ȋn care ţine oamenii ȋn faţa televizorului şi pentru şansa deloc neglijabilă a acelui lătrat "bani, bani!" de a intra ȋn pop-culture. Pe mine m-a convins.”

Mihai Fetcu (Creative Director Geometry Global & membru ADC*RO) vorbeşte despre cea de-a doua idee clasată tot pe locul 1 luna asta şi declară:

"Campania Green Endorsement le-a dat oamenilor cel mai bun cadru de a-şi arăta ataşamentul faţă de mediu. E o altă perspectivă a campaniilor sociale de tipul "salvaţi pădurea" . Două comunităţi diferite, dar cu valori comune - voluntarii şi angajatorii - au fost conectate prin CV, iar "playground-ul" asta mi se pare senzaţional. Mihnea Gheorghiu, bingo!"

Următoarele trei execuţii, în ordinea punctajului, au fost Grand Entertainment - Ziua Poeziei (Jazz), Lidl - Meriţi să fii surprins (MRM Worldwide România) şi MedLife - Juramantul lui Hipocrate (Jazz).

Ziua Poeziei

Lidl - Meriţi să fii surprins

Medlife - Jurământul lui Hipocrate

De asemenea, ADC*RO a fost impresionat de reacţia rapidă a creatorilor Bernie Speed Test şi Visit Bogata şi şi-ar dori ca şi clienţii să facă real-time marketing la fel de bun.

Despre ADC*RO

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus