Skip to main content

FOTO-VIDEO. Câinele ING, cea mai creativă reclamă TV din martie. Topul spoturilor

 

Headdvertising, Publicis România, GMP Advertising și MRM Worldwide România au realizat cele mai creative reclame din România în luna martie, potrivit topului realizat de ADC*RO. 

Publicitate

Campaniile care au luat cel mai mare punctaj, la egalitate, și ocupă primul loc sunt ING - Cel mai bun prieten al salariului, semnată de Headvertising, și Green Endorsement, realizată de Publicis România.

Campania ING

Green Endorsement

 

Pe locul doi se află Premiile Fibra - Consumatorii au curaj, campanie a agenției GMP Advertising.

 

Pe locul trei se află KFC – Wifi test, semnată de agenția MRM Worldwide România.

Membrii Art Directors Club România aleg în fiecare lună top trei cele mai creative idei realizate de agențiile de publicitate.

Despre cele mai creative campanii ale lunii trecute

Despre campania ING, Eugen Suman (Președintele ADC România & Creative Director Kubis Interactive) spune:

„ING a avut ȋntotdeauna o comunicare atipică pentru o bancă, cel puțin ȋn România. Campania "Cel mai bun prieten al salariului" vine ȋn continuarea acestei tradiții de creativitate relevantă pentru consumator. I-am dat punctajul maxim pentru felul ȋn care a fost scrisă, pentru modul ȋn care ține oamenii ȋn fața televizorului și pentru șansa deloc neglijabilă a acelui lătrat "bani, bani!" de a intra ȋn pop-culture. Pe mine m-a convins.”

Mihai Fetcu (Creative Director Geometry Global & membru ADC*RO) vorbește despre cea de-a doua idee clasată tot pe locul 1 luna asta și declară:

"Campania Green Endorsement le-a dat oamenilor cel mai bun cadru de a-și arăta atașamentul față de mediu. E o altă perspectivă a campaniilor sociale de tipul "salvați pădurea" . Două comunități diferite, dar cu valori comune - voluntarii și angajatorii - au fost conectate prin CV, iar "playground-ul" asta mi se pare senzațional. Mihnea Gheorghiu, bingo!"

Următoarele trei execuții, în ordinea punctajului, au fost Grand Entertainment - Ziua Poeziei (Jazz), Lidl - Meriți să fii surprins (MRM Worldwide România) și MedLife - Juramantul lui Hipocrate (Jazz).

Ziua Poeziei

Lidl - Meriți să fii surprins

Medlife - Jurământul lui Hipocrate

De asemenea, ADC*RO a fost impresionat de reacția rapidă a creatorilor Bernie Speed Test și Visit Bogata și și-ar dori ca și clienții să facă real-time marketing la fel de bun.

Despre ADC*RO

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate.

 

 

 
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu