Skip to main content

VIDEO. A fost lansată campania de donaţii pentru Cuminţenia Pământului, intitulată „Brâncuşi e al meu”

 
VIDEO. A fost lansată campania de donaţii pentru Cuminţenia Pământului, intitulată „Brâncuşi e al meu”

„Brâncuşi nu e al nostru. Brâncuşi e al meu” spun Iuliana Tudor, Dragoş Bucurenci, Maia Morgenstern, Irina Păcurariu în noul spot TV. Acestea sunt doar câteva dintre vedetele şi personalităţile care s-au alăturat campaniei Cuminţenia Pământului.

Publicitate

Campania pentru strângerea de fonduri este realizată, pro bono, pe partea de creaţie de agenţiile grupului GMP, iar pe partea de media Media Investment. Clipul TV, în care apar personalităţi precum Maia Morgenstern, Victor Rebengiuc şi Irina Păcurariu, va fi pe TV începând din 20 mai. Dar campania se va „vedea” şi în zona digitală şi pe radio.

Campania este susţinută de mai multe vedete şi personalităţi:

Doina Lemny, Nadia Comăneci, Ilie Năstase, Mircea Cărtărescu, Dan Perjovschi, Mircea Cantor, Alexandru Tomescu, Vlad Alexandrescu, Tudor Giurgiu, ambasadorul Franţei - François Saint-Paul, Răzvan Burleanu, Oana Manea, Alexandru Dedu şi Cosmin Alexandru. De asemenea, în spotul publicitar - care se va difuza începând de vineri, 20 mai – îşi declară susţinerea Maia Morgenstern, Oana Pellea, Victor Rebengiuc, Andrei Pleşu, Iuliana Tudor, Melania Medeleanu, Irina Păcurariu, Dragoş Bucurenci, Părintele Constantin Necula, Mariana Lungu, Dan Amariei, Matei Oprina, Cristiana Mongol Stancu, Iv cel Naiv şi Virgil Stănescu.

Este necesară strângerea sumei de şase milioane de euro până pe data de 30 septembrie 2016, pentru a completa cele cinci milioane de euro alocate deja de Guvernul României.

„Viziunile, viaţa şi valorile ne despart zi de zi, însă în momentele cheie se vede coeziunea unei naţiuni. Asta s-a văzut şi în cazul subscripţiei naţionale pentru ridicarea Ateneului Român, acum 130 de ani. Cred cu tărie că asta trebuie să vedem şi acum cu opera «Cuminţenia pământului». Ca atare, deoarece vreau ca Brâncuşi să ne adune, nu să ne dezbine, lansez românilor o chemare la asumarea valorilor la nivel individual”, a declarat Dacian Cioloş, premierul României.

Felix Tătaru, preşedintele GMP Group: „

“Curajul arătat prin acest demers, de a merge către oameni şi a le cere să se implice personal, este o ocazie extraordinară de a conştientiza lucrurile minunate pe care România le are. Propun să apreciem ce avem cât avem, nu când nu mai avem. Să apreciem prezenţa, nu să ne doară lipsa. Astfel, am văzut în «Cuminţenia pământului» şi povestea acestei opere un îndemn de asumare personală a valorilor naţionale. Pentru că România este a mea!"

Dan Balotescu, Managing Partner Media Investment:

„Difuzarea campaniei “Cumintenia Pamantului” se realizeaza exclusiv prin insertii gratuite oferite de furnizorii de media, incepand din data de 20 mai. Partenerii nostri care au inteles importanta acestui demers si ne sustin prin oferirea de suport media gratuit, desi este o perioada foarte aglomerata, cu multe campanii. Faptul ca acesta campanie prinde viata este dovada ca toti cei implicati punem pret pe un proiect de importanta nationala si ca, fiecare dintre noi, contribuim ca acest demers cultural sa fie dus la bun sfarsit.”

Primele rezultate ale campaniei vor fi făcute publice la 1 iunie, iar periodic, în zilele de 1 şi 15 ale fiecărei luni de campanie, sumele strânse până în acel moment vor fi date publicităţii. Conturile la care se pot face donaţiile se pot găsi pe site-ul campaniei brancusiealmeu.ro

Spotul campaniei, în continuare:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu avem anestezic in spitale pentru copii, asa cum s-a intamplat in data de 08.06.2016 in Spitalul de Pediatrie in Pitesti! Si noi dam bani pe pietre! Sa il lasam sa doarma in pace pe Brancusi !
  • 11 milioane de euro pe ce ? cate spitale , scolii se pot construii cu bani astia ! *** el Brancusi si bolovanii lui !

Trimite un comentariu

sus