Skip to main content

POTRIVEALĂ. Finalistele UEFA Champions League "ghicite" încă din luna februarie, într-un spot UniCredit Bank

 
POTRIVEALĂ. Finalistele UEFA Champions League "ghicite" încă din luna februarie, într-un spot UniCredit Bank

COINCIDENŢĂ. Finalistele UEFA Champions League, Atletico Madrid şi Real Madrid, au fost "ghicite" încă din luna aprilie de sponsorul competiţiei, Unicredit. Unul din spoturile publicitare create special de UniCredit Bank, pentru ediţia din acest an a Ligii Campionilor, a anticipat, într-un fel, finalistele competiţiei, cu patru luni înainte ca cele două echipe să se întâlnească. Cum?

Publicitate

Reamintim că Real Madrid şi Atletico Madrid s-au duelat pe 28 mai, pe stadionul San Siro din Milano, în finala celei mai importante competiţii europene la fotbal, UEFA Champions League.

Cele două formaţii apar "într-o formă" însă într-unul din materialele publicitare lansate de UniCredit Bank pe pagina oficială de YouTube încă din data de 18 februarie 2016.

Spotul publicitar înfăţişează doi adulţi şi mai mulţi copii în jurul unei mese uriaşe de foosball. Interesant este faptul că figurinele folosite pentru a simboliza jucătorii de pe masă sunt pictate în culorile oficiale ale celor finaliste din acest an. Mai precis, o echipă este pictată în alb, culoarea tradiţională a echipei Real Madrid, iar cealaltă în alb, albastru şi roşu, culorile echipamentului de acasă al celor de la Atletico Madrid.

Pe 18 februarie 2016, data la care spotul a fost urcat pe pagina oficială de youtube a UniCredit Bank, cele 16 echipe râmase în competiţie se duelau în faza şaisprezecimilor UEFA Champions League.

Spotul UniCredit Bank

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • „Pe 18 februarie 2016, data la care spotul a fost urcat pe pagina oficială de youtube a UniCredit Bank, cele 16 echipe râmase în competiţie se duelau în faza şaisprezecimilor UEFA Champions League.”
    În șaiprezecimi se duelează 32 de echipe (16*2), în Finală - două (1*2), semifinale - patru (2*2), sferturi - opt (4*2), optimi - 16(8*2) și tot așa...
    E greu cu competițiile astea...
  • Multumesc, Expertule. Ma bucur ca au fost mai multi privitori decât la finala ELeague. Bănuiesc că cei de la Telekom au fost slabi în audiențe - până în 300.000 de privitori...”performanță” care o vor repeta și la CE2016.
  • @geo, Finala Champions League a fost urmarita la ProTV de 1.9 milioane de telespectatori, iar pe targetul comercial 12.5 rating si 36% share.

Trimite un comentariu

sus