Skip to main content

AUDIENŢE. Debut slab pentru Insula Iubirii: locul trei la oraşe şi doi pe publicul comercial

 
AUDIENŢE. Debut slab pentru Insula Iubirii: locul trei la oraşe şi doi pe publicul comercial

AUDIENŢE. Debut slab pentru reality show-ul Temptation Island - Insula iubirii, filmat pe o insulă din Thailanda. Antena 1 a avut locul al treilea la nivelul întregii ţări cu cifre la jumătate faţă de primele două clasate, Kanal D şi Antena 1.

Publicitate

Audienţele sunt sub cele obţinute de primul sezon al emisiunii, cu precizarea că, anul trecut, Insula iubirii a început pe 27 aprilie şi a fost difuzat duminica.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute miercuri seara de emisiunea de pe Antena 1:

NAŢIONAL. Insula iubirii a obţinut o medie de 680.000 de persoane la nivelul întreţii ţări în fiecare minut de difuzare. Antena 1 a avut locul trei în audienţe cu reality-show-ul filmat în Thailanda. Cifrele au fost aproape la jumătate faţă de primele două clasate. Kanal D a avut o medie de 1,3 milioane de persoane, în timp ce Pro TV şi-a adjudecat locul secund, cu o medie de 1,29 milioane de persoane.

În primul sezon Insula iubirii, care a debutat duminica, pe 27 aprilie 2015, emisiunea a fost urmărită de 865.000 de persoane (cifrele, AICI).

URBAN. Şi la oraşe locul trei a fost al Antenei 1, cu o medie de 410.000 de persoane (faţă de 528.000, la debutul din 2015). Primul a fost Pro TV, cu o medie de 736.000, în timp ce Kanal D a avut locul secund, 715.000.

COMERCIAL. Antena 1 a obţinut o medie de 272.000 de persoane şi locul al doilea pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost lider, cu 380.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.346.000 7.4 16.9
2 Pro TV 1.292.000 7.1 16.2
3 Antena 1 681.000 3.7 8.5
4 Antena 3 412.000 2.3 5.2
5 National TV 378.000 2.1 4.8
6 Romania TV 318.000 1.7 4.0
7 Prima TV 231.000 1.3 2.9
8 Acasa 179.000 1.0 2.2
9 TVR 1 156.000 0.9 2.0
10 Antena Stars 150.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 736.000 7.4 16.1
2 Kanal D 715.000 7.2 15.7
3 Antena 1 410.000 4.1 9.0
4 Antena 3 300.000 3.0 6.6
5 Romania TV 174.000 1.8 3.8
6 National TV 123.000 1.2 2.7
7 Prima TV 119.000 1.2 2.6
8 DigiSport 1 108.000 1.1 2.4
9 AXN 97.000 1.0 2.1
10 Acasa 95.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 379.000 7.7 19.8
2 Antena 1 272.000 5.5 14.2
3 Kanal D 252.000 5.1 13.2
4 Prima TV 60.000 1.2 3.1
5 National TV 50.000 1.0 2.6
6 AXN 45.000 0.9 2.3
7 DigiSport 1 41.000 0.8 2.1
8 Antena 3 40.000 0.8 2.1
9 Digi 24 37.000 0.8 1.9
10 Acasa 37.000 0.8 1.9

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Trageti cu un ochi la emisiunea de la unguri sa vedeti acolo treaba.
  • Alex2, 681.000 privitori de național și 272.000 privitori pe comercial nu înseamnă ”nimeni”. Sunt zeci de televiziuni în țara asta care ar dori să aibă cifrele A 1. Că este o audiență sub așteptări este altceva. Ar fi fost interesant să aflăm ce previziuni avea A 1, că vor depăși milionul pe național și 300.000 pe comercial ?
  • Antenele sunt capusate de tot felul de realizatori si producatori care o pacalesc pe aia mica a lu' Voiculescu, care n-are nicio legatura cu postul pe care il ocupa, sa faca toate prostiile. Ea impreuna cu Alexandrescu sunt cauza principala a esecurilor.
    De ce sa tot repeti emisiuni ca Insula Iubirii sau Fotomodelele batute de Botezatu cand nu se uita nimeni? Cum sa-i pui pe Razvan si Dani in juriu la dans? De ce sa minti publicul ca concurentii canta live, sa le pui si microfoane de live, cand se aude si se vede ca fac playback?
  • "mile": ("ele au uitat de mult de sex"), tu chiar esti penibil... Acum cateva saptamani ziceai ca vedem la emisiunea "Romanii au talent" sex, femei dezbracate (concurenta cu dansul la bara). Acum, cu emisiunea de pe Antena 1, ce mai zici ?
  • Păi dacă nici publicul țintă al A 1 nu privește emisiunea asta, de ce mai este realizată ?
    Probabil audiențele vor scădea în episoadele următoare.
    Așteptăm nuditatea și scenele de sex...
  • iuli, babele nu pot sa se uite la emisiune , ele au uitat de mult de sex
  • si daca ai vrea sa te uiti la ea, la 3 ore in timpul saptamanii ai renunta. da, sunt oameni care se uita 3 ore la telenovele turcesti in fiecare zi, dar publicul interesat de un astfel de program nu ar face asta.
  • Iar picati in capcana de marketing a Antenelor : nu se filmeaza pe nici o insula , filmeaza intr-o statiune banala gen Eforie Sud , langa Hua Hin in mijlocul Thailandei , la golf , nicidecum la ocean .
    Nu suntem toti spalati pe creier , am mai vizitat si noi lumea si intamplator si Hua Hin-ul si districtul Pran Buri , la sud de HuaHin .
    Tipic Antena 1 : minciuni pentru gura-casca .
  • "Antena 1 a avut locul al treilea la nivelul întregii țări cu cifre la jumătate față de primele două clasate, Kanal D și Antena 1." ?? ProTV a devenit Antena 1?:))

    Slabe audiente la National si Urban, de 2 ori mai mici fata de Kanal D si ProTV

Trimite un comentariu

sus