Skip to main content

Anchetele lui Tolontan: n-au crescut vânzările GSP, dar au dublat traficul pe tolo.ro

 
Anchetele lui Tolontan: n-au crescut vânzările GSP, dar au dublat traficul pe tolo.ro

Anchetele lui Cătălin Tolontan au adus creşteri de audienţă pentru blogul tolo.ro. O analiză Gemius arată că, la capitolul profil al audienţei, mulţi din noii cititori ai blogului jurnalistului care a găzduit zile la rând anchete despre dezinfectanţii din spitale, sunt femei.

Publicitate

Materialele Hexi Pharma au orientat atenţia publicului către blogul lui Cătălin Tolontan. Site-ul personal al ziaristului a publicat toată seria de anchete despre dezinfectanţii diluaţi. În comparaţie cu site-ul Gazeta Sporturilor (publicaţie pe care Tolontan o conduce), blogul tolo.ro a avut o creştere de audienţă mult mai mare în lunile aprilie şi mai.

De altfel, materialele publicate de Tolo.ro despre Hexi Pharma au fost foarte distribuite pe Facebook, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Dacă în online, creşterile au fost importante, anchetele lui Tolo nu s-au simţit şi în vânzări. Tolontan a declarat recent că investigaţiile Hexi au adus „zero creşteri de tiraj” (detalii, pe Paginademedia.ro, AICI).

Peste 514.000 de utilizatori au accesat blogul lui Tolontan în luna mai, atunci când seria dezvăluirilor HexiPharma au luat amploare. Creşterea este de peste 100% faţă de luna aprilie când blogul jurnalistului GSP a avut 229.618 de utilizatori.

gsp.ro a înregistat şi el creşteri de audienţă în perioada anchetei Hexi Pharma, perioadă în care a publicat articole despre anchetă. Numărul de utilizatori de pe portalul de sport a fost de 985.750 în luna mai, cu 117.744 mai mulţi utilizatori ca în aprilie (creştere de 13%).

Cătălin Ţepelin, Digital Manager GSP.ro:

“Creşterile de trafic pe GSP.ro şi Tolo.ro au venit logic şi natural, pentru că anchetele Gazetei au făcut agenda publică săptămâni la rând, devenind sursa primară de informaţie nu doar pentru public, ci şi pentru autorităţi şi pentru toate celelalte entităţi media. Subiectele Gazetei au avut un impact urias, au spart barierele nişei noastre şi au acaparat audienţa generală. Mai importante decât traficul mi se par însă restaurarea încrederii publicului în investigaţiile jurnalistice şi conştientizarea nevoii de redacţii puternice şi independente.”

PROFILUL audienţei

Audienţa de pe desktop a tolo.ro este formată în mare parte din barbaţi (75%), peste 25 de ani (97%), din mediul urban (84%), persoane active/angajate (77%) cu studii superioare (64%).

Audienţa este preponderent formată din bărbaţi, însă din totalitatea noilor utilizatori 34% sunt femei. Astfel, din aprilie până în mai numărul utilizatorilor din segmentul femei a crescut cu peste 200%, arată analiza gemiusAudiences.

Precizare: Datele prezentate de gemiusAudience exprimă valorile în Real Users - indicator proprietar Gemius care se referă la numărul de persoane reale, nu computere, cookies sau adrese IP.

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Articol cu titlu identic a fost postat tot aici acum cateva saptamani.

Trimite un comentariu

sus