Skip to main content

CAMPANIE. "Degradarea socială" din Franţa după retragerea Burger King, într-un fals documentar

 
CAMPANIE. "Degradarea socială" din Franţa după retragerea Burger King, într-un fals documentar

Brandul Burger King a rememorat într-o manieră amuzantă un episod din istoria sa, ieşirea din 1997 a lanţului de fast-food din Franţa, scrie AdWeek.com.

Publicitate

Agenţia Buzzman a realizat un documentar de şapte minute care a plecat de la un fapt real, absenţa Burger King timp de 15 ani de pe piaţa din Franţa, dar pe care l-a exagerat prin dramatizarea reacţiilor cetăţenilor din Hexagon la aflarea veştii că sandviciul whopper va dispărea. Burger King a revenit în 2012 pe piaţa din Franţa.

Documentarul prezintă scenariul "coşmarului dispariţiei whopper-ului" prin prisma dependenţilor de Burger King care ajung să facă trafic cu produsele lanţului de fast-food.

În spotul de şapte minute apare un bărbat care dezvăluie că timp de 15 ani a păstrat un număr impresionant de sandviciuri de la Burger king într-un congelator încuiat cu mai multe lacăte.

AdWeek critică faptul că documentarul trimite în derizoriu lupta antidrog prin modul în care este prezentat "traficul de whopper".

Documentarul fals realizat de agenţia Buzzman pentru Burger King:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adi Adi
    Asta înseamnă să faci o reclamă adevărată. Iese adevărată!
  • Cristian Cristian
    Abia acum au început să se strice Whooper-ele din 1997? De-asta a fost nevoie sa redeschidă cârnățăriile astea?

Trimite un comentariu

sus