Skip to main content

AUDIENȚA Print + Online. Libertatea sare de un milion de cititori și rămâne mai tare pe net, iar Click pe print. Câţi cititori au alte 12 publicaţii

 
AUDIENȚA Print + Online. Libertatea sare de un milion de cititori și rămâne mai tare pe net, iar Click pe print. Câţi cititori au alte 12 publicaţii

AUDIENȚA 360, PRINT + ONLINE. Câți cititori neduplicați au ziarele cumulat pe hârtie și online?

Publicitate

Libertatea are cumulat pe online şi print peste un milion de cititori, potrivit celui mai recent studiu al BRAT, Audienţa 360.

Click, deşi are mai mulţi cititori pe fiecare ediţie tipărită, ajunge la un rezultat 360 mai slab decât publicaţia grupului Ringier, de 680.000 de cititori cumulaţi. Motivul? Tabloidul grupului Adevărul Holding stă mai slab la categoria audienţă online.

Cercetarea acoperă intervalul noiembrie 2014 - mai 2016. Aceeași tendință în cazul celor două tabloide a fost observată și la primul val de măsurare 360, realizat de BRAT pentru perioada mai 2014 - noiembrie 2015.

Față de valul anterior, ambele tabloide au un număr total de cititori mai mare.

Paginademedia.ro vă prezintă cum stau la capitolul audienţă 360 cele 14 publicaţii care au ales să intre în acest studiu al BRAT.

Publicaţii centrale cu apariţie cotidiană: Click, Libertatea, Adevărul şi Ziarul Financiar

Click şi Libertatea

PRINT. După numărul de cititori pe edițiile pe print, Click este peste Libertatea:

483.000 de cititori pentru tabloidul editat de Adevărul Holding și 349.000 de cititori la ediția pe hârtie pentru ziarul grupului Ringier. La valul anterior, Click avea 372.000, iar Libertatea - 284.000.

CUMULAT. Câți cititori neduplicați au cele două titluri pe online și pe print?

Studiul arată că Libertatea numără 1.067.000 de cititori neduplicați pe ediția de print plus online, în timp ce Click are 680.000 de cititori. La primul val 360, Libertatea număra 730.000 de cititori, iar Click - 476.000

Adevărul şi Ziarul Financiar

PRINT. Adevărul are 131.000 de cititori pe hârtie. Ziarul Financiar este citit, în medie, de 80.000 de persoane. 

CUMULAT. Studiul arată că Adevărul numără 672.000 de cititori neduplicaţi. La rândul său, Ziarul Financiar cumulează 280.000 de cititori pe online şi print. 

Reviste pentru femei care apar în studiul 360: Ce se întâmplă Doctore?, Unica, Femeia şi The One

PRINT.

  • Ce se întâmplă doctore: 325.000 de cititori în medie pe ediţie.
  • Femeia: 229.000.
  • Unica: 122.000.
  • Cosmopolitan: 89.000
  • The One: 69.000

CUMULAT

  • Ce se întâmplă doctore: 569, audienţă cumulată (print+online)
  • Femeia: 280.000
  • Unica: 406.000
  • Cosmopolitan: 103.000
  • The One: 155.000

Audienţa globală a celor 14 publicaţii care au ales să intre în Studiul 360, precum şi distribuţia cititorilor după mediul de provenienţă:

Produs media   Audienta la nivel National   % Urban   % Rural  
Libertatea 1.067.000 71% 29%
Click 680.000 71% 29%
Adevarul 672.000 70% 30%
CSID 569.000 76% 24%
Unica 406.000 78% 22%
Femeia 280.000 72% 28%
Ziarul Financiar 280.000 76% 24%
The One 155.000 83% 17%
Monitorul De Suceava 104.000 58% 42%
Cosmopolitan 103.000 80% 20%
Business Magazin 99.000 79% 21%
Mami 95.000 66% 34%
Bihoreanul 36.000 58% 42%
Cariere 34.000 82% 21%

Citește și:

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu