Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi telespectatori au urmărit a doua semifinală Euro 2016 dintre Franţa şi Germania

 
AUDIENŢE. Câţi telespectatori au urmărit a doua semifinală Euro 2016 dintre Franţa şi Germania

AUDIENŢE. Partida Franţa - Germania, care a decis cea de-a doua finalistă Euro 2016, a fost urmărită la Pro TV de 2,7 milioane de persoane. Alţi 190.000 urmăreau partida la Dolce Sport.

Publicitate

În finala Euro 2016 s-au calificat astfel Portugalia şi Franţa, partidă ce va fi difuzată duminică seara, de la 22.00, pe Dolce Sport şi Pro TV.

VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Franţa - Germania (2 - 0):

NAŢIONAL. 2,7 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit partida la Pro TV. Postul a fost lider şi a obţinut cifre de peste patru ori mai mari decât locul secund, Kanal D, urmărit de 840.000 de persoane. În top cinci pe naţional a intrat şi TVR, care a fost urmărit de 306.000 de persoane.

Dolce Sport a fost pe şapte, cu o medie de 187.000 de persoane din întreaga ţară, pe intervalul meciului.

URBAN. Victoria Franţei în faţa Germaniei a fost urmărită, la Pro TV, de 1,9 milioane de orăşeni. Kanal D a avut cifre de cinci ori mai mici: 412.000. Antena 3 a avut poziţia a treia, cu o medie de 331.000, iar Antena 1 a fost a patra. Dolce Sport a avut poziţia 11, cu o medie de 63.000 de orăşeni.

COMERCIAL. Meciul a atras, pe publicul comercial, 983.000 de persoane. Antena 1 a avut locul secund, cu 132.000 de privitori. Kanal D a ţinut aproape de Antena 1, cu 120.000 de persoane.

Dolce Sport a intrat în top cinci, cu o medie de 33.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Audienţa posturilor TV joi, 8 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Germania (22.00-23.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.759.000 15.1 36.8
2 Kanal D 840.000 4.6 11.2
3 Antena 1 682.000 3.7 9.1
4 Antena 3 527.000 2.9 7.0
5 TVR 1 306.000 1.7 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 8 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Germania (22.00-23.50), la nivel URBAN:

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.890.000 19.0 43.9
2 Kanal D 412.000 4.1 9.6
3 Antena 3 331.000 3.3 7.7
4 Antena 1 304.000 3.0 7.1
5 Romania TV 124.000 1.2 2.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 8 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Germania (22.00-23.50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 983.000 20.2 56.5
2 Antena 1 132.000 2.7 7.6
3 Kanal D 120.000 2.5 6.9
4 Antena 3 35.000 0.7 2.0
5 Dolce Sport 33.000 0.7 1.9

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu e clar? Cei mai buni comentatori sunt la ProTV! Meciul de aseara, a stabilit un record, fiind cel mai urmarit meci de la un turneu final in care n-a jucat Romania. Sa obtii aproape 60% market share pe comercial, cu semifinala de la euro, asta inseamna sa fii ProTV! Daca UEFA vrea cea mai buna acoperire, ar trebui ca doar ProTV sa difuzeze cele mai tari competitii fotbalistice.

Trimite un comentariu

sus