Skip to main content

McDonald’s România „a intrat” în jocul Pokemon Go

 
McDonald’s România „a intrat” în jocul Pokemon Go

Nebunia declanşată de lansarea jocului Pokemon Go în România a atras atenţia lanţului de fast-food McDonald’s, care a şi lansat o campanie în acest sens. Despre ce este vorba?

Publicitate

Fanii Pokemon Go au fost chemaţi în restaurantele McDonald`s din Capitală, zona Victoriei şi Unirii, să caute Pokemoni.

Campania, dezvoltată împreună cu agenţia de creaţie Digital Tribal Worldwide România şi cu agenţia de media OMD România, constă în activarea unor aplicaţii de tip „Lure Module” în restaurantele McDonald’s din Bucureşti, cu scopul atragerii a cât mai mulţi fani Pokemon Go către locaţiile stabilite.

Andreea Blejan, Digital Manager, McDonald’s Romania: „Căutăm mereu, împreună cu agenţia, contextele favorabile unor experienţe pe care numai McDonald’s le poate crea pentru a se apropia de consumatori, iar acum căutăm şi pokemoni împreună. Poke Treasure Hunt este unul dintre aceste momente relevante, un moment în care brandul merge mult mai aproape de targetul său.”

Ce este Lure Module?

Lure Module este un modul din componenţa jocului Pokemon Go care, odată activat, atrage Pokemoni către acesta. Locaţia în care este activat modulul se transformă într-un PokeStop. Aceasta din urmă reprezintă o locaţie care este amplasată pe harta jocului şi care, odată ce un jucător se află în aria lui de acoperire, obţine anumite beneficii, cum ar fi puncte de experienţă. Odată activat un Lure Module în PokeStop, jucătorul are şanse mai mari să prindă pokemoni sau să îi antreneze pe cei pe care îi are deja.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus