Skip to main content

SpotON. Firicel și Celentano încing un grătar cu micii de la Penny. Ce spoturi au mai apărut în ultima vreme

 
SpotON. Firicel și Celentano încing un grătar cu micii de la Penny. Ce spoturi au mai apărut în ultima vreme

SPOTON. Campaniile ultimelor două săptămâni. Brandul Penny anunță că "a reînceput sezonul grătarelor fierbinți" printr-un spot publicat pe Facebook în care apar Firicel și Celentano, cele două personaje din serialul românesc de la Pro TV, interpretate de Cuzin Toma și Adrian Văncică. 

Publicitate

 În ultima vreme la TV au apărut reclame pentru branduri precum: Always, Bucovina, Audionova, Carmol, Fanta, Lay's, Rompetrol și Vodafone.

"Ia uite, Firicele, micii mei de la Penny. Ce m-a mai votat lumea! Pe tine nu prea" spune Celentano. Firicel în răspunde: "Hai, poate îți dau una după ceafă". "Ai luat ceafă?", întreabă Celentano apoi. Dialogul este surprins în noul spot pentru lanțul de magazine Penny.

Vodafone continuă seria spoturilor "Bye, bye WiFi" cu o reclamă dedicată "prizonierilor de restaurante" și "turiștilor pierduți", care caută conexiunea la internet de tip wireless.

Always a lansat campania "Continuă să lupți #caofată". Spotul vorbește despre increderea pe care fetele trebuie să și-o păstreze în continuare. 

"Junghiurile te îmbătrânesc? Carmol te pune pe picioare", spune un spot al produsului farmaceutic. 

Sprite și Fanta le spun consumatorilor cum pot câștiga o pereche de ochelari de realitate virtuală sau un smart watch. 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare spoturile din ultimele săptămâni, într-o rubrică realizată cu sprijinul companiei de monitorizare MediaTRUST:
 

Always

Audionova

Bucovina

Campanie TVR

Carmol

Corina Caragea zambeste romania Aquafresh


  Dorna

Sprite, Claudia
Fanta
Hochland
Lay's
Penny
Pepsi
Rompetrol
Sennalax
Vodafone

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Azi sunt critica! Satula de mizerii la tv! Penny nu putea prezenta o familie fericita ci doar doua personaje ce interpretaeza roluri de, exact. Cati bani dai! Carmol aduce in primplan cosmarul romanilor, trasul de curent, neintalnit niciunde in alta parte. Cum asta ar fi o reactie la racelile netratate, ma intreb colegiul medicilor ce face? Nu vede enormitatea din reclama?
  • Vai dar ce interesant, nimeni dintre cititorii vostri nu puteau sa doarma noaptea daca nu citeau acest articol.

Trimite un comentariu