Skip to main content

BILANȚ. Jocurile Olimpice 2016, în media: peste 50.000 de mențiuni în print și online

 
BILANȚ. Jocurile Olimpice 2016, în media: peste 50.000 de mențiuni în print și online

Jocurile Olimpice de vară din Brazilia, care s-au încheiat aseară și care i-au adus României 5 medalii, au beneficiat de o acoperire media substanțială în țara noastră. Astfel, în perioada Olimpiadei, 5 august - 21 august 2016, s-au înregistrat 52.669 de menţiuni referitoare la Jocurile Olimpice, potrivit unei monitorizări mediaTRUST.

Dintre acestea 569 de mențiuni au fost făcute în presa scrisă (print) și 20.765 de mențiuni în presa online. 

Publicitate

Cel mai mult s-a vorbit despre Olimpiada de la Rio pe rețelele de socializare: 31.335 de menţiuni, dintre care 21.583 au fost pe Facebook.

 

Jumătate dintre interacțiunile de pe Facebook au fost like-uri, 48% share-uri și doar 1,4% comentarii. 

Reclamele inspirate de Jocurile Olimpice

Jocurile Olimpice 2016 au "generat" 6.501 reclame difuzate/tipărite (radio, presă şi TV), în perioada 5 – 21 august.

Brandurile cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite în contextul Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia sunt:

  • Procter&Gamble – 3.761 spoturi difuzate,
  • KFC - 804 reclame,
  • Dedeman – 635 reclame,
  • Skol – 515 reclame,
  • Renault – 312 reclame,
  • Borsec -295,
  • Groupama – 179 reclame.

Despre raport

Analiza a luat în calcul presa scrisă şi publicațiile online monitorizate de mediaTRUST în perioada 5 – 21 august 2016. Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 5 – 21 august 2016. 

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu