Skip to main content

RAPORT. Cât de mediatizate au fost Jocurile Olimpice de vară 2016 în România

 
RAPORT. Cât de mediatizate au fost Jocurile Olimpice de vară 2016 în România

Jocurile Olimpice de vară au fost un subiect de interes pentru mass media din România în săptămânile premergătoare începerii competiţiei. JO 2016 au fost menţionate de peste 11,000 de ori în online şi în presa românească în perioada 20 iulie – 3 august, conform unui studiu efectuat de agenţia de monitorizare mediaTRUST.

Publicitate

Conform rezultatelor transmise de mediaTRUST, Jocurile Olimpice 2016 au beneficiat de 11,171 menţiuni:

  • 6146 de menţiuni în presa online
  • 4796 de menţiuni în Social media, dintre care 3599 pe Facebook
  • 225 de menţiuni în presa scrisă.

Din totalul menţiunilor din Social media, interacţiunile privind evenimentul sportiv s-au împărţit procentual, după cum urmează:

  • 84,7% like-uri
  • 12,9% share-uri
  • 2,3% comentarii

Brandurile cu cele mai multe reclame difuzate în contextul Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia sunt:

  • Procter&Gamble – 3.079 spoturi difuzate
  • KFC – 810 reclame
  • Dedeman – 620 reclame
  • Skol – 567 reclame
  • Renault – 412 reclame

Analiza a luat în calcul presa scrisă şi publicațiile online monitorizate de mediaTRUST în perioada 20 iulie – 3 august 2016. Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 20 iulie – 3 august 2016. 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu