Skip to main content

VIDEO. Rio 2016. Cele mai distribuite reclame dedicate Jocurilor Olimpice

 
VIDEO. Rio 2016. Cele mai distribuite reclame dedicate Jocurilor Olimpice

Marile branduri de pe mapamond sunt prezente cu spoturi publicitare la Jocurile Olimpice de la Rio, eveniment care a debutat recent în Brazilia.

Publicitate

Site-ul Businessinsider.com a alcătuit un top al celor mai populare reclame create pentru cel mai important eveniment sportiv din lume.  

Topul a fost realizat după criteriul popularităţii fiecărui spot în parte, ţinând cont de numărul de share-uri din social media.

1. Prima poziţie în topul alcătuit de publicaţia americană îl ocupă spotul publicitar creat de postul de televiziune britanic Channel 4, dedicat competiţiei paralimpice din cadrul Jocurilor Olimpice de la Rio. Clipul a strâns 1,256,567 de share-uri în social media.

2. Locul al doilea, cu 308,000 distribuiri în social media , este ocupat de reclama creată de firma de articole sportive Under Armour, care îl are în prim-plan pe înotătorul american Michael Phelps.

3. Un spot creat de aceeaşi firmă de articole sportive ocupă şi poziţia a treia în top, distribuită în social media de 186, 865 de ori.

4. Locul al patrulea este ocupat de un spot publicitar marca P&G, construit în jurul rolului pe care îl are mama în dezvoltarea şi motivarea unui sportiv în drumul spre performanţă. Clipul a strâns 180,725 de share-uri.

5. Pe locul cinci este spotul animat creat de BBC Sport, care a adunat 79,295 de share-uri în social media.

6. Spotul publicitar creat de compania aeriană United pentru Jocurile Olimpice ocupă a şasea poziţie în top. Materialul a fost distribuit în social media de 72, 355 de ori.

7. Locul al şaptelea este ocupat de spotul creat de Nike, cu Serena Williams în prim-plan. Monologul motivaţional al tenismenei numărul 1 WTA a fost distribuit de 65,688 de ori.

8. Spotul creat de Gatorade „bazat pe fapte reale”, despre care Paginademedia.ro a scris deja aici, ocupă locul al optulea. 63,803 de share-uri a adunat în social media materialul publicitar. 

9. Poziţia a noua este ocupată de Gillete cu spotul creat în jurul sloganului „Perfect Isn’t Pretty”, cu Neymar da Silva Santos Júnior protagonist, a fost share-uit de 41,353 de ori.

10. Spotul publicitar creat de Nike merge pe aceeaşi idee motivaţională evidenţiată şi în spotul de pe locul al şaptelea şi prinde poziţia a zecea în topul creat de Business Insider, cu 40,037 de share-uri în social media.

În final, Paginademedia prezintă o selecţie a celor mai frumoase spoturi publicitare din istoria recentă a Jocurilor Olimpice, creată de Foxsports. Com.au.  

1. Spotul creat de Nike pentru Olimpiada de la Londra din 2012

2. Clipul publicitar creat de McDonald’s pentru Jocurile Olimpice de la Barcelona din 1992

3. Banca australiană Westpac a creat unul dintre cele mai amuzante spoturi dedicate Jocurilor Olimpice de la Sydney, din 2000

4. Spotul publicitar creat de compania de asigurări de viaţă John Hancock, pentru Jocurile Olimpice de iarnă de la Nagano din anul 1998 a fost nominalizată la un Emmy şi este considerată unul dintre cele mai relevante spoturi cu semnificaţie culturală din istoria Olimpiadei.

5. P&G intră în grupul select al celor mai memorabile reclame din istoria recentă a Jocurilor Olimpice cu spotul creat pentru Olimpiada de la Londra din 2012

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu