Skip to main content

Un nou administrator la Affichage Media: un apropiat al lui Sebastian Ghita îi lasa locul lui Mircea Razvan Negoescu

 
panouri publicitare
panouri publicitare

Liviu Uruc, un apropiat al lui Sebastian Ghita, a renuntat luna trecuta la functia de administrator al Affichage Media, companie de panotaj in care detine 90% din actiuni, in locul sau fiind numit Negoescu Mircea Razvan, actionar minoritar cu 10% din actiunile firmei, potrivit unei decizii din data de 20 iulie a actionarilor care a fost publicata miercuri in Monitorul Oficial.

Publicitate

Liviu Uruc si-a marit in acest an participatia de la 60% la 90% din actiuni in compania de panotaj Affichage Romania - a doua ca firma ca marime pe piata de publicitate stradala, in urma unei tranzactii de peste 160.000 de euro anuntata in Monitorul Oficial, despre care Paginademedia.ro a scris aici:

Mai exact, Boyana Business Service Eood, reprezentata de Rene Rosenberg - cel care a ocupat funcţia de CEO al Affichage, si-a cesionat 29,999993% din capitalul social al firmei de panotaj catre Liviu Mircea Uruc, in schimbul pretului de 161.105,04 euro, se arata intr-o decizie din data de 9 februarie 2016 a actionarilor Affichage Romania publicata vineri, 18 martie, in Monitorul Oficial.

De asemenea, si Rene Rosenberg si-a cesionat pentru 10 lei catre Liviu Uruc singura parte sociala pe care o detinea si reprezenta 0,000007% din capitalul social al firmei.

In urma transferului partilor sociale, noua structura a capitalului social al Affichage Romania este urmatoarea:

  • Liviu Mircea Uruc detine un total de 12.713.067 parti sociale, cu o valoare nominala de 10 lei fiecare, insumand o valoare nominala totala de 127.130.670 lei, reprezentand 90% din capitalul social al societatii
  • Mircea Razvan Negoescu detine 10% din societate.
  • Gandul a scris in 2004 ca Liviu Mircea Uruc e prieten din copilarie al lui Alexandru Iacobescu, managerul Romania TV.

Datele de la Ministerul de Finante arata ca pierderile Affichage Romania s-au adancit anul trecut. Compania a incheiat anul 2015 cu o pierdere neta de peste 28,9 milioane lei fata de o pierdere neta de peste 1,9 milioane lei in 2014.

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus