Skip to main content

AUDIENȚE. Supraviețuitorul, aproape la egalitate cu Antena pe comercial. Pe acest target, Chefi la cuțite a avut primul loc pe intervalul lor

 
AUDIENȚE. Supraviețuitorul, aproape la egalitate cu Antena pe comercial. Pe acest target, Chefi la cuțite a avut primul loc pe intervalul lor

AUDIENȚE. Date interesante la primul episod din Supraviețuitorul, show-ul prezentat de Dragoș Bucurenci la Pro TV. Dacă pe publicul național și la orașe Pro TV a avut un avans de câteva puncte de rating, pe segmentul comercial 18-49 de ani show-ul de Supraviețuire a fost aproape la egalitate cu Antena 1, care difuza Chefi la cuțite.

Publicitate

Chefi la cuțite a fost mai lung cu o oră decât Supraviețuitorul, iar pe tot intervalul emisiunii lor, foștii MasterChefi au depăși Pro TV pe segmentul comercial.

Pe intervalul Supraviețuitorul (20.30-22.35), Pro TV a avut 387.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, iar Antena 1 a numărat 375.000. Diferența a fost mai mare la nivelul întregii țări și la orașe.

Antena 1 a recuperat pe acest target după finalul Supraviețuitorul, emisiunea Chefi la cuțite fiind mai lungă cu o oră decât Survivor. Pe intervalul Chefi la cuțite (20.30-23.30), Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu și Sorin Bontea au atras pe Antena 1 aproape 400.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, cu aproape 50.000 mai mulți decât Pro TV. Antena 1 a fost pe prima poziție pe acest segment. La nivel național și la orașe, a fost pe poziția a doua, cu cifre apropiate de cele de pe intervalul Survivor.

Audiența posturilor TV la prima ediție Supraviețuitorul:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 1,3 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la emisiunea de pe Pro TV. Antena 1 a fost pe intervalul Supraviețuitorul pe poziția a doua, cu o medie de 950.000 de români, la egalitate cu postul Kanal D.

URBAN. O medie de 760.000 de telespectatori pe minut pentru emisiunea prezentată de Dragoș Bucurenci. Pro TV a fost urmat de Antena 1, cu 580.000 de persoane. Locul trei pentru Kanal D.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Supraviețuitorul a fost aproape la egalitate cu foștii MasterChefi, acum Chefi la cuțite la Antena 1. O medie de 387.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Pro TV și de 375.000 pentru Antena 1.

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supraviețuitorul, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.299.000 7.2 16.5
2 Antena 1 953.000 5.3 12.1
3 Kanal D 949.000 5.3 12.0
4 Antena 3 549.000 3.1 7.0
5 Romania TV 429.000 2.4 5.4
6 DigiSport 1 359.000 2.0 4.6
7 National TV 334.000 1.9 4.2
8 Happy Channel 184.000 1.0 2.3
9 Prima TV 165.000 0.9 2.1
10 Pro Cinema 164.000 0.9 2.1

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supraviețuitorul, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 762.000 7.8 17.3
2 Antena 1 580.000 6.0 13.2
3 Kanal D 484.000 5.0 11.0
4 Antena 3 359.000 3.7 8.2
5 DigiSport 1 283.000 2.9 6.4
6 Romania TV 236.000 2.4 5.4
7 National TV 119.000 1.2 2.7
8 Happy Channel 110.000 1.1 2.5
9 Acasa 104.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 81.000 0.8 1.8

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supraviețuitorul, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 387.000 8.7 23.0
2 Antena 1 375.000 8.4 22.3
3 Kanal D 147.000 3.3 8.8
4 DigiSport 1 110.000 2.5 6.5
5 Antena 3 49.000 1.1 2.9
6 Acasa 43.000 1.0 2.6
7 Pro Cinema 37.000 0.8 2.2
8 Happy Channel 36.000 0.8 2.2
9 Romania TV 36.000 0.8 2.2
10 National TV 35.000 0.8 2.1

GALERIE FOTO. Prima ediție Supraviețuitorul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • COMERCIAL. Antena 1 s-a clasat pe locul întâi cu o medie de 8,8 puncte de rating și 23,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu o medie de 7,4 puncte de rating și 20 % cota de piață.

    URBAN. Și la nivelul publicului din mediul urban „Chefi la cuțite” a condus topul cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 6,3 puncte de rating și 14,9 % cota de piață.
  • @geo, eu am vrut doar sa evindetiez ca 60.000 de oameni s-au uitat la supravietuitorul doar din curiozitate si imediat dupa au trecut pe antena. Dovada ca chefi la cutite este un produs bun. De ce nu comentezi si celelalte puncte?
  • Și eu am urmărit aseară știrile...au spus că emisiunea a obtinut 8.7 rating si 23% share, fiind urmarita pe tot intervalul de 1.3 milioane de telespectatori...însă nu au ”înflorit” știrea, că au fost lideri pe toate segmentele etc.
    Apropo @Florin, nu ai văzut dar comentezi...și ce vină a avut Supraviețuitorul că, imediat după terminarea lui, audiența Pro tv a scăzut. Tu ai luat 8 la un examen și cel care vine după tine ia 5 sau 6...tu ești scos vinovat ?
  • Vedem maine daca am dreptate! In aceasta seara, Supravietuitorul a scazut sub 20% market share pe comercial si ca zboara din Prime Time, in curand. Sunt prea putine probe pentru 4H de program in fiecare saptamana.
  • @iuli, In Slovacia TVmarkiza, statie CME, are lunea, de la 20.30 un serial asemanator cu Las Fierbinti, care se numeste Horna Dolna si care obtine peste 40% market share la fiecare difuzare pe targetul comercial 12 54. Dupa ce in prima saptamana Survivor a fost programat de la 20.30 de marti pana joi, cu audiente foarte slabe, din aceasta saptamana a fost programat de la 21.40. Aseara, programat dupa Horna Dolna, cea mai urmarita productie din Slovacia, a reusit doar 21% market share. Deci Supravietuitorul Nu cred ca ar functiona chiar daca ar fi precedat de Las Fierbinti.
  • Desi am vrut, Nu am vazut emisiunea, dar ca majoritatea celor de aici consider un mare esec al pro-ul pentru prima emisie. Si argumentele sunt:
    1. Prima emisie de obicei aduna mai mult decat merita ptr ca multi se uita din curiozitate (adevarul o sa-l aflam miercuri dimineata sau chiar sapt viitoare)
    2. Are un buget mult mai mare
    3. Calitatea imaginii net superioara la pro-tv.
    4. Si nu in ultimul rand sa nu uitam, desi nu se mai aminteste pe aici, ca antena are 1,5 milioane de televizoare mai putin decat pro-ul ( antena nu este in reteaua prin satelit de la rds).
    Avand aceste 4 avantaje si sa aduni doar 12.000 oameni in plus pe comercial pentru ca imediat dupa terminare sa scazi 50.000 sub antena este un mare esec. Succes tuturor.
  • they f**ked up masterchef for this?!
    peisajul e singurul lucru misto la emisiune. si probele in sine.
    montajul e haotic, sunetul variaza foarte tare de la cadru la cadru (unele au zgomot pe fundal altele nu, unele au o gâjâială deranjanta si pe altele e foarte evident noise cancellation-ul folosit).
    in plus, nu am vazut in viața mea elemente grafice facute intr-o lene mai mare. numele concurentilor si al triburilor sunt scrise mare, cu un font grosolan si folosind cele mai urate culori posibile :| :| puteau sa puna macar logo-ul tribului sau macar ceva text minimalist dintr-o singura culoare, nu gradientul ala care arata venit direct din anii 90. sunt mii de freelanceri pe youtube care fac elemente grafice de 1000 de ori mai bune.
    nu cred ca grafica si sunetul au fost motivul pierderilor in audiență, dar sunt detalii care conteaza la produs ca un intreg. nu mi-a starnit mare interes pentru episoadele urmatoare.
  • @gigi, cred ca ai ceva in urechi! La stiri s-a spus ca emisiunea a obtinut 8.7 rating si 23% share, fiind urmarita pe tot intervalul de 1.3 milioane de telespectatori. Lasa dezinformarea ca nu tine!
  • Din categoria "mintiti poporul cu televizorul", in seara asta la prostirile de la 19, Esca anunta ca emisiunea "Supravetuitorul" a fost urmarita de cateva milioane de romani si ca a avut 26% share pe comercial. Slow clap.
  • supravietuitorul mi s-a parut dezamagitor. nimic nu te tine in priza, mi se pare penibil ca la o astfel de emisiune sa alegi sa etalezi niste fete aproape dezbracate. la fel de penibil mi s-a parut ca in cufar sa se gaseasca o tableta, si nu hartie
  • @allex, Da, sunt probleme cu sunetul la Vocea dupa mutarea la kentauros si sunt prea mici pentru asemenea formate ca Got Talent si The Voice. Dupa ce se termina contractul ProTV cu kentauros sunt sanse sa se revina la buftea.

Trimite un comentariu