Skip to main content

Chefi la cuțite, peste Supraviețuitorul de pe Pro TV a doua zi consecutiv. Pro TV, egal cu serialul turcesc la orașe

 
Chefi la cuțite, peste Supraviețuitorul de pe Pro TV a doua zi consecutiv. Pro TV, egal cu serialul turcesc la orașe

AUDIENȚE. Emisiunea Chefi la cuțite, de pe Antena 1, a repetat și marți reușita de luni seară: a depășit Supraviețuitorul de pe Pro TV pe toate targeturile.

Publicitate

Ca și luni seară, Chefi la cuțite și Supraviețuitorul s-au intersectat două ore, între 20.30 și 22.30.

Rezultatul?

NAȚIONAL. O medie de 1,3 milioane de români pentru emisiunea jurizată de foștii MasterChefi Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu și Sorin Bontea și 1,1 milioane pentru Supraviețuitorul prezentat de Dragoș Bucurenci.

Cifrele de marți seară sunt aproape egale cu ratingurile de luni.

URBAN. La orașe, 740.000 de telespectatori pentru Chefi și 600.000 pentru Supraviețuitor, o diferența ceva mai mare a Antenei în fața Pro TV decât la ediția de luni.

La nivel urban, audiența Survivor a fost la egalitate cu serialul turcesc Gunes, de pe Kanal D.

COMERCIAL. Și pe targetul comercial, cifrele de marți sunt apropiate de "lupta" de luni: 440.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani la Chefii de pe Antena 1, cu aproape 100.000 mai mulți decât la Pro TV.

Audienta posturilor TV marți, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție Supraviețuitorul - Chefi la cuțite, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 1.368.000 7.6 15.7
2 Pro TV 1.142.000 6.4 13.1
3 Kanal D 1.097.000 6.1 12.6
4 Romania TV 468.000 2.6 5.4
5 Antena 3 380.000 2.1 4.4

Audienta posturilor TV marți, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție Supraviețuitorul - Chefi la cuțite, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 741.000 7.6 15.6
2 Pro TV 606.000 6.2 12.8
3 Kanal D 604.000 6.2 12.8
4 DigiSport 1 254.000 2.6 5.4
5 Romania TV 240.000 2.5 5.1

Audienta posturilor TV marți, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție Supraviețuitorul - Chefi la cuțite, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 440.000 9.9 23.8
2 Pro TV 346.000 7.8 18.7
3 Kanal D 200.000 4.5 10.8
4 DigiSport 1 83.000 1.9 4.5
5 Acasa 71.000 1.6 3.8
 

Citește și: 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @marian, de la atatea emotii te bate limba romana.

    Cat despre audiente false, doar cand Pro este sub concurenta sunt false, nu? Cand este pe 1 sunt adevarate? Iar daca tot zici de manele, fix pro le promoveaza prin intermediul emisiunii lui mamaruta.
  • O sa fie bine in curand si nu osa se mai bucure antenisti cu minciunle astea de audiente . . sunt false . . nu mai critica ti atat si cu FERMA a ti facut la fel si cu Scoate ma de aici , . romani nu sau obisnuit cu programe de acest fel le trebuie circ si manele . cel mai bun sou este MASTER Chef din Romania nu ,,,,,,,,,HAI INJURATI MA pana nu mai puteti .......este parerea mea cu audientele au mai fost
  • trebuie inteles! Sunt unele formate nepotrivite pentru anumite piete. In Australia Survivor a fost un mare esec pe cele trei retele de televiziune importante: pe Network ten in 2016, nine in 2002 si seven in 2007. Ar fi trebuit un studiu de piata bine facut inainte sa decizi achizitia acestui format.
  • Dacă au de gând sa îl mute, ar trebui ca ultimile doua episoade difuzate sa fie retaiate înainte de difuzare.
  • Nu-mi place ca in loc de manustript au pus tableta.. intr-o jungla in care ei dorm pe un pat improvizat si mananca banane prajite, coji de banane, salata din fructe crude..
  • Pro Tv o sa scoata curand emisiunea sau vor baga L.F. de la 21.30 sa fie un plus, dar cred ca degeaba, oamenii vor muta daca nu le place
  • Cum naiba să îi mai bată Pro TVul când singurele momente interesante din showul Pro au fost pe la ora 21.00, cinci minute din duelul pentru imunitate, și la ora 22.20 când au votat pentru eliminare și s-a decis cine pleacă. În rest, vorbă multă...
  • Episodul de ieri a fost mai ok. Nu s-au mai simțit tragerile de timp atât de mult. Oricum au greșit cu insula exilului. Nu exista nicio tensiune. Tot jocul s-a mutat acolo. Și în loc sa rămână mai puține personaje ca sa îi învețe publicul, rămân toți. Au trecut doua săptămâni sau 8 ore și doar o persoana a plecat acasă pana acum. E prea de tot. În varianta US se apropia de final.
  • este prea slab ,daca iei un brand puternic , asta nu inseamna ca va fi bun , trebuie multa investitie , pt piata romaneasca insula iubirii este maxim ce se poate face ca lume , discovery are emisiuni de supravietuire in fiecare zi , de nivel mult peste , publicul pro tv se uita mult la filme in reluare , nu vrea emisiuni scumpe
  • Situatia este clara! Cu acest experiment ProTV a pierdut pozitia de lider lunea si martea. Am estimat ca Supravietuitorul va scadea sub 20% share la episodul doi, dar s-a amanat pana la episodul patru. Asa cum s-a intamplat in Slovacia, probabil Survivor va fi programat mai tarziu si inlocuit cu filme, ca alte variante nu prea sunt. Marti, 6 septembrie, filmul "Un Asasin nemilos" a obtinut 28% share VS chefii 24% share pe comercial.
  • La cate reclame are emisiunea asta, aproape ca este si serial in calupul de publicitate. Asta este reversul medaliei. A vrut Telekom sa apara exagerat, iaca se uita tot mai putini!

Trimite un comentariu