Skip to main content

CUTREMURUL ÎN AUDIENȚE. Posturile de știri, audiențe de 2-3 ori peste medie dimineața. România TV, cea mai urmărită

 
CUTREMURUL ÎN AUDIENȚE. Posturile de știri, audiențe de 2-3 ori peste medie dimineața. România TV, cea mai urmărită

AUDIENȚE. Cutremurul de vineri noapte i-a adus pe români duminică dimineața pe stațiile de știri. În intervalul 8.00-12.00, audiența canalelor de știri a fost de două-trei ori mai mare decât în mod obișnuit, cu puține excepții.

Publicitate

România TV a fost cea mai urmărită televiziune de știri atât dimineața, cât și după media pe zi, pe toate targeturile.

După ora 12.00, audiențele au revenit în general în limitele unei sâmbete fără evenimente majore. Au fost variații, dar nu atât de mari ca dimineața. Astfel, la nivelul întregii zile, diferențele față de săptămâna trecută nu au fost foarte mari (un plus ceva mai mare la România TV).

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele:

Dimineața, 8.00-12.00:

Dimineața de după cutremur au fost cele mai mari creșteri de audiență pe stațiile de știri.

România TV a avut cifre de două ori mai mari decât săptămâna precedentă, pe toate targeturile și a fost cea mai urmărită stație pe nișa informativă. Dimineața, audiența România TV a fost de două ori mai mare decât a Antenei 3.

La Antena 3, creșterea a fost vizibilă pe targetul comercial: o dublare a audienței comerciale dimineața, față de săptămâna trecută. Creșteri au fost și pe celelalte targeturi.

La B1 TV, audiența stației la nivel național a fost de trei ori mai mare decât sâmbăta trecută. La orașe, cifrele au fost de două ori mai mari decât de obicei, iar pe comercial, de trei ori peste medie.

Realitatea TV a avut un plus de audiență de 30-40% pe național și pe urban, iar pe comercial, cifrele stației au fost de peste trei ori mai mari decât în mod normal.

Digi 24 a fost singura stație de știri cu cifre aproape egale sâmbătă dimineață cu cele din săptămâna precedentă. Pe toate targeturile, audiența stației a fost în limitele normale.

Audiența posturilor de știri sâmbătă, 24 septembrie, pe intervalul orar 8.00-12.00:

8.00-12.00   NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
Romania TV 260.000 (1,4) 171.000 (1,8) 41.000 (0,9)
Antena 3 129.000 (0,7) 84.000 (0,9) 16.000 (0,4)
B1TV 90.000 (0,5) 65.000 (0,7) 21.000 (0,5)
Realitatea TV 38.000 (0,2) 31.000 (0,3) 17.000 (0,4)
Digi 24 33.000 (0,2) 29.000 (0,3) 17.000 (0,4)

Audiența posturilor de știri sâmbătă, 24 septembrie, după media pe întreaga zi:

MEDIA PE ZI   NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
Romania TV 258.000 (1,4) 157.000 (1,6) 26.000 (0,6)
Antena 3 159.000 (0,9) 106.000 (1,1) 11.000 (0,2)
B1TV 68.000 (0,4) 44.000 (0,5) 10.000 (0,2)
Realitatea TV 37.000 (0,2) 26.000 (0,3) 9.000 (0,2)
Digi 24 34.000 (0,2) 29.000 (0,3) 11.000 (0,2)

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Rusine televiziunilor!

    Am vorbit cu diverse persoane care nu au FB si internet si au stat speriati asteptand o informatie cat de cat.

    Cei ce au prins cutremurul din 1977 nu sunt morti inca si au in memorie acea noapte de groaza.

    La viitorul mare cutremur o sa intelegeti de ce sunt asa speriati.
  • Da o dracu de audienta Dig 24 , ce conteaza ca va bate Disney Channel , voi aveti calitate asta conteaza, bine ca nu au inventat astaia audientele cu minus ca sigur acolo erati pe primul loc.
  • Aloo, Digi, ne trezim şi noi? Iar trec ştirile pe lângă noi? Cred că şi Teszari s-a informat de la concurenţă. Oricum, sâmbătă, Digi rula încontinuu imagini de pe camerele de supraveghere. Poate-poate se uită cineva şi la ei... dar cred că telespectatorii fideli erau plecaţi la instalat cablu şi fibră optică.

Trimite un comentariu