Skip to main content

eAd Interactive, regia lui Orlando Nicoară, preia vânzările site-ului eva.ro

 
eAd Interactive, regia lui Orlando Nicoară, preia vânzările site-ului eva.ro

Regia de vânzări eAD Interactive a lui Orlando Nicoară adaugă în portofoliu site-ul eva.ro.

"Alături de partenerii săi, eva.ro, teotrandafir.com și andreearaicu.ro, eAD Interactive acoperă un segment semnificativ și variat din piața de femei. Cu o prezență echilibrată în segmentele de vârstă, asigură o distribuire a mesajului către întreaga paleta de consumatoare", potrivit oficialilor eAD Interactive.

Publicitate

Site-ul eva.ro înregistrează lunar 8.922.208 afișări și 1.962.716 vizitatori unici, potrivit eAD interactive, care citează datele SATI, pe luna august 2016.

Despre eAD Interactive

Lansată în ianuarie 2015, eAD Interactive este una din investițiile în online ale lui Orlando Nicoară, pe lângă hub-ul welovedigital.ro, compania de digital 1616 și agenția de știri News.ro.

În portofoliul ead sunt site-uri precum Realitatea.net, Cancan.ro, Profit.ro, playtech.ro, urban.ro, suntmamica.ro, sfatulparintilor.ro, Digi24.ro, digisport.ro, dolcesport.ro, huff.ro, teotrandafir.ro şi andreearaicu.ro. Mai mult de 26 milioane de vizitatori unici pe lună totalizează site-urile din ofertă, generând peste 150 de milioane de afișări pe lună.

eAD Interactive oferă consultanță pentru creșterea eficienței campaniilor publicitare, oferta incluzând și proiecte cross-media. Expertiza Departamentului de Creație cuprinde crearea și dezvoltarea de concepte creative customizate, concursuri, jocuri multiplayer sau single player, aplicații mobile pentru iOS & Android, campanii de native advertising, site-uri și micrositeuri responsive, proiecte speciale cross media, evenimente etc.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu