Skip to main content

Kenny din South Park, întâmpinat cu coliva într-o campanie semnată de DDB România pentru Comedy Central

 
Kenny din South Park, întâmpinat cu coliva într-o campanie semnată de DDB România pentru Comedy Central

Comedy Central a lansat campania publicitară „Distracţie plăcută în România”. Aceasta a fost dezvoltată de agenţia de publicitate DDB România pentru a marca noile seriale produse de Comedy Central în România pentru grila de toamnă: „Comedy Club”, sezonul al doilea şi serialul de teatru de păpuşi „Morr toţi duşmanii”.

Publicitate

Direcţia strategică şi creativă a pornit de la conceptul “Comedy Central, față în față cu realitatea româneasă”. Conceptul a presupus identificarea aspectelor prin care românii se diferenţiază faţă de alte popoare, obiceiuri considerate “ciudate” de către străini dar pe care românii obişnuiesc să le ironizeze.

„Ideea creativă din spatele campaniei a fost integrarea personajelor din serialele celebre ale canalului TV în realitatea românească, punându-le în situații foarte cunoscute și relevante pe plan local. Astfel, celebrul personaj Kenny din 'South Park' este întâmpinat cu coliva, iar Brian, câinele din 'Familia mea dementă', este fugărit de maidanezi, în semn de bun venit” a declarat Costin Milu, Creative Director DDB România.

Campania este una de tip multi-channel, fiind destinată pentru OOH, radio, presă, Social Media sau display banners.

FOTO. 

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu