Skip to main content

Reclame la urgență. Trei publicitari au lansat Girofar, pentru clienții cu probleme stringente

 
Reclame la urgență. Trei publicitari au lansat Girofar, pentru clienții cu probleme stringente
Foto: appletonmonthly.com

Trei publicitari au lansat oficial un serviciu care oferă execuții în regim de urgență": Girofar.com.

Publicitate

Serviciul presupune oferirea de soluţii creative, în regim de urgenţă, pentru proiecte de mică amploare venite de la companii şi agenţii de publicitate. Cine sunt fondatorii? Cum funcţionează? 

Fondatori

  • Claudiu Petria - om de client service în agenţia de PR Saatchi&Saatchi, agenţia de marketing Propaganda şi agenţia de publicitate GMP.
  • Irina Motroc, este o fostă corporatista care s-a reorientat spre ilustraţie şi design.
  • Tavi Anghelus, Art Director la Millenium şi Friends, owner Idealist, din 2008.

Paginademedia.ro a discutat cu Claudiu Petria, unul dintre fondatorii proiectului Girofar, care a fost lansat după jumătate de an de teste.

Cum funcţionează?

Girofar este dedicat companiilor, antreprenorilor, agențiilor sau oamenilor din business care au nevoie de proiecte mici de creație în situații de criză, de la prezentări la branding, servicii de grafică, tehnoredactare computerizată și spoturi video.

”Oferim soluții care acoperă toată zona de creație, de la concept la declinări și implementare. Serviciul funcționează deja de jumătate de an, timp în care am testat modelul de business și am stabilit etapele și fluxul de lucru”, a declarat Claudiu Petria, Business Developer la Girofar.

"Am livrat prezentări corporate, prezentări la Key visualuri (care, ulterior au fost declinate), de la bannere online, la spoturi radio, adaptări TV, animaţii, machete de presă, producţii print, ilustraţii, chiar şi o pictură”, a adăugat acesta.

În cât timp este gata un proiect?

Depinde de proiect. Deadline-ul se stabileşte cu fiecare proiect în parte. S-au livrat proiecte în aceeaşi zi, “de azi pe mâine”, dar nu mai mult de câteva zile.

Urgențele înseamnă lucru peste noapte sau în weekend, iar Girofar a fost gândit ca o soluție pentru situații dificil de gestionat în programul de lucru obișnuit.

Te ajută punctual, dar nu îţi rezolvă probleme majore, pentru că nu poţi intra în profunzimea lucrurilor într-un timp foarte scurt. De asta, nu ne asumăm şi nu ne-am asumat livrarea unor campanii.

Ce ar putea Girofar să facă iar agenţiile "clasice" nu?

„Girofar este un serviciu dedicat pentru astfel de situaţii. Ar putea s-o facă şi alte agenţii dacă ar dori să se concentreze pe asta, dar cred că e o nişă prea mică pentru ei. În plus, noi lucrăm pe un model de business mai puţin procedural şi ierarhizat şi asta ne permite să fim foarte flexibili.”

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu