Skip to main content

SCHIMBAREA LA FAŢĂ. Banca Transilvania, rebranding semnat de Brandient. Mihai Dobrovolschi, vocea noului spot

 
SCHIMBAREA LA FAŢĂ. Banca Transilvania, rebranding semnat de Brandient. Mihai Dobrovolschi, vocea noului spot

Banca Transilvania a trecut printr-un proces de rebranding, iar de astăzi are o nouă identitate vizuală, semnată de agenţia Brandient.

Publicitate

Este al doilea rebranding din istoria bancii, dupa cel din 2003, spun reprezentanţii companiei într-un comunicat. Sigla a fost redesenata, iar paleta cromatica - galben, rosu si albastru – reprezintă „noul limbaj vizual al Băncii Transilvania”.

Printre elementele de brand ce rămân neschimbate este chiar „Zânul”, cel care este imaginea Băncii Transilvania de zece ani.

„BT a păstrat în cadrul identităţii de brand elementele care i-au adus şi până acum vizibilitate, favorabilitate şi simpatie, dar care sunt şi uşor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care ofera comunicarii bancii unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii”, anunţă compania.

Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identităţii vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este în derulare atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Băncii Transilvania: „Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă romanească şi campion local, care susţine cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări.”

Ciprian Bădălan, Design Director Brandient: „Noua identitate vizuală îşi propune să exacerbeze personalitatea carismatică şi plină de vitalitate care defineşte atât spiritul întreprinzătorului român, cât şi echipa BT. Logoul, tratat într-o manieră moderna de design, a inspirat o platformă grafică generoasă, cu valoare de brand property, capabilă să asigure consistenţă stilistică în toate manifestările brandului. Componenta de încredere, care defineşte domeniul bancar, este ajutată la nivel vizual printr-o literă solidă şi prin rigoare compoziţională.”

Campania are şi un nou spot TV, dar şi un nou site semnate de agenţia Three, condusă de Andrei Tripşa. Vocea campaniei este realizatorul radio Mihai Dobrovolschi, de la Radio Guerrilla.

Logo înainte (foto sus) şi după:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus