Skip to main content

Simona Fîrtat, noul șef al comunicării L'Oreal

 
Simona Fîrtat, noul șef al comunicării L'Oreal

Simona Fîrtat este, din această săptămână, Corporate Communication and Public Affairs Manager al companiei de cosmetice L'Oreal. Ea vine pe funcția ocupată până recent de Mirela Nemțanu, care este în prezent CEO la Hospice Casa Speranței. 

Responsabilitățile Simonei Fîrtat vor merge pe 5 direcții, anunță compania: Comunicare Internă, Comunicare Externă, Responsabilitate Socială, Managementul situațiilor de criză și Afaceri Publice.

Publicitate

Ea și-a început cariera ca jurnalist, lucrând 7 ani pentru publicații de business. În anul 2007 s-a alăturat grupului de comunicare thegroup ca Public Relations Manager, iar un an mai tarziu a intrat în echipa GMP Group. Experiența ei în cadrul acestuia a cuprins poziția de Public Relations Manager pentru grupul de comunicare, ulterior PR Account Manager, PR Account Director și Head of Corporate PR Division în cadrul GMP PR.

Simona a oferit consultanță, a realizat, coordonat și implementat strategii de comunicare pentru companii din diverse industrii, precum FMCG, sistemul bancar, asigurări, construcții, servicii financiare.

Ca parte din echipa Crisis Communication a GMP PR, a gestionat, de asemenea, un număr important de crize de comunicare.

Gilles Antoine, Country General Manager L’Oreal România a declarat -

„Sunt foarte bucuros să îi urez bun venit Simonei în echipă. L’Oreal începe o nouă etapă, în care vrea să fie, încă și mai mult, o companie exemplară în tot ceea ce face. Simona va avea un rol important în a contribui la atingerea acestui obiectiv.”

Simona Fîrtat, Corporate Communications and Public Affairs Manager L’Oreal a spus -

„Întotdeauna mi-a plăcut frumosul și am căutat să lucrez cu sau pentru companii care fac bine. L’Oreal este o companie care le îmbină atât de armonios pe amândouă- construiește o afacere solidă în România, în același timp are grijă să genereze un impact pozitiv, prin produsele sale, asupra consumatorilor, mediului și societății. Este ceea ce m-a atras la L'Oreal și sunt bucuroasă că pot continua proiectele și misiunea companiei".

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Dmdv, e o persoana extrem de slaba profesional in bransa asta de PR.

    Ma mir ca a accesat o asa functie.

    Nu e organizata si nu are idei. Toata creatia ei se reduce la texte maxim de nivel 10 ani. Nu-si asuma nici o responsabilitate pentru esec, paseaza vina la altii, nici ea nu stie de ce face ceea ce face.

    Am lucrat personal cu ea.

Trimite un comentariu