Skip to main content

VIDEO. SpotON. Toamna se numără campaniile de imagine. Kaufland, Metro și Provident au investit în astfel de spoturi

 
VIDEO. SpotON. Toamna se numără campaniile de imagine. Kaufland, Metro și Provident au investit în astfel de spoturi

Începutul de toamnă a adus pe TV mai multe campanii publicitare de imagine, față de perioada verii când au predominat promoțiile la diverse branduri, de la produse de larg consum la electrocasnice. 

Publicitate

Kaufland și Metro sunt doi dintre retalierii care au investit în campanii care vorbesc despre misiunea și valorile brandului lor. Ambele reclame apărute pe micile ecrane în ultimele două săptămâni vorbesc despre începuturile celor două afaceri și despre promisiunile pe care cele două companii le-au făcut clienților lor. 

"Am știut încă de la început că o să fie mai mult decât o afacere pentru că de la început ne-am gândit la oameni și la cum ne inspiră ei", spune spotul Kaufland, care face parte dintre puținele campanii de imagine realizate în România.

Până acum, acest brand s-a concentrat pe o poziționare care se baza pe prețuri mici și produse la ofertă.

Reclamele Metro sunt construite din perspectiva clienților care după jumătatea anilor '90 și-au deschis afaceri de familie în România.

 "Metro a fost partenerul care ne-a ajutat să creștem", spune unul dintre clienții retailerului care era copil pe vremea când tatăl său a deschis un magazin. 

Și cel de-al doilea spot este contruit tot ca un testimonial. Patronul unui restaurant povestește greutățile prin care a trecut la început de drum și încheie prin a spune că a găsit în Metro "partenerul" care l-a ajutat. 

Provident este un alt brand care a mizat pe poveștile clienților, în campania care are drept slogan: "Alege împrumutul care te lasă să alegi".

"Ce e mai bun din oameni ne obligă la ce e mai bun din noi" - este mesajul pe care îl transmite noul spot Regina Maria care îi pune în prim plan pe cei care trec pragul clinicii medicale private. Și aceasta este o campanie de imagine cu o promisiune implicită. 

Bergenbier, Lidl (pentru Cien), Tymbak și Telekom se numără printre advertiserii care au investit în spoturi TV, în ultimele două săptămâni.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare spoturile din ultimele săptămâni, într-o rubrică realizată cu sprijinul companiei de monitorizare MediaTRUST: 

Spot Bergenbier

Kaufland, campanie de imagine

Metro, campanie de imagine

Metro, campanie de imagine pentru micile afaceri

Oana Cuzino, vedetă într-un spot pentru brandul de îngrijire personală Cien, Lidl

Provident

Regina Maria

Tymbark, reclamă la buletinul meteo de la Antena 1

Telekom, campanie în parteneriat cu Nickelodeon

Campanie ecologică, Plămânul Europei

Concordia, campanie socială

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu